dinsdag 1 november 2011

We Have A WINNER!!!!

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on dinsdag, november 01, 2011
Hallo Allemaal,
Hebben jullie er op zitten wachten? hihihi...
Hier is dan de bekendmaking van de winnaar van mijn eerste blog candy!
Als eerste wil ik iedereen bedanken voor het volgen en voor de enorm lieve reacties!
Dat is nu juist de rede die dit bloggen zo enorm leuk maakt!!!
Ik heb via Random Generator een nummertje gekozen zodat iedereen een eerlijke kans krijgt.
En de Random Generator heeft het volgende nummer gekozen:
NR. 38 - Ellen40

Van Harte gefeliciteerd Ellen jij bent de gelukkige winnaar deze keer!
Wil je mij een email sturen op mmdesigns@kpnmail.nl met je adres gegevens?
Dan stuur ik de embellischment doos z.s.m. jouw kant op.
Voor alle overigen die niet gewonnen hebben niet getreurd...
aangezien ik alweer bijna op 600 volgers sta ben ik bezig aan een nieuwe candy!
Dus even geduld en dan kom ik snel terug met iets nieuws om te winnen!!!
***
Hello Everybody,
Have you been waiting for this? hihihi...
Here is the announcement of my first blogcandy winner!
First of all I want to thank all for following and leaving me those awesome comments!
That's exactly what makes this blogging thing so much fun!!!
I've chosen through Random Generator so everyone gets a fair chance.
And Random Generator chose the number 38 - Ellen40.
Congratulations Ellen you are my lucky winner this time!
Will you please send a email to mmdesigns@kpnmail.nl with your home adress?
So I can send you your embellischment box a.s.a.p.
For all of you who did not get to win don't be sad...
Because I'm almost at 600 followers already I am working on a new candy!
So stay tuned for more goodies to win!!!
handtekening

10 Lovely people left a message!:

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd Ellen!!!!!!!!!!!!!!!!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Desirée-ScrapDees on 1 november 2011 om 11:03 zei

ellen van harte hoor! En jij bedankt voor de verloting, we wachten de 600 rustig af! ;-)

Ellen40 on 1 november 2011 om 11:10 zei

Yes, de eerste keer dat ik iets gewonnen heb. Ben helemaal blij.
Groetjes Ellen40

Irene on 1 november 2011 om 11:17 zei

Proficiat Ellen en dank voor de candy Marit!

Irene

Prettypresents on 1 november 2011 om 11:28 zei

Gefeliciteerd Ellen. Ik denk dat het wel goed komt met zo'n prachtige doos. Was heb je weer een mooie creatie gemaakt Marit.

Groetjes,
Nanda

Tineke van der Linden on 1 november 2011 om 14:59 zei

Gefeliciteerd Ellen met deze mooie doos met inhoud!
Marit, bedankt dat we eraan mee konden doen.
Groetjes Tineke

Liberta on 1 november 2011 om 15:33 zei

Gefeliciteerd Ellen met deze mooie Candy, geniet ervan.
Marit thnx dat wij mij mochten dingen met deze prachtige Candy.

Liefs, Lieb

Kim on 1 november 2011 om 20:00 zei

Gefeliciteerd Ellen.
Groetjes van Kim

Unknown on 1 november 2011 om 20:54 zei

Gefeliciteerd Ellen!! Groetjes, Frea

Linda Wescott on 3 november 2011 om 13:08 zei

Stunning card, adore the 3d. Your colouring is awesosme. Your son is so very cute. Hugs lin

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns