zondag 13 november 2011

Postage Themed Vintage Shadow Box.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on zondag, november 13, 2011
Hallo Allemaal,
Nadat ik laatst de twee schaduw doosjes van mijn kids had gemaakt,
vond mijn schone mams die zo leuk dat ze me vroeg er een te maken voor haar beste vriendin!
Mijn schone mams werkt namelijk al 33 jaar samen met haar bij de post en gaat volgende week met pensioen.
Ter gelegenheid daarvan wilde ze haar vriendin verassen met een post thema schaduw doos.
Toen we vorige week samen op de Kreadoe waren hebben we wat mooie spullen gekocht in dit thema.
Zo kochten we daar de bolderwagen miniatuur en de zakjes en daar heb ik zelf een post stempel op gedaan.
De kleine flesjes heb ik met een briefje en glitters gevult.
Op de foto zie je rechts mijn schone mams en daarnaast Guusta (haar beste vriendin).
***
Hello Everybody,
After I made the two shadow boxes of my kids,
my mum in law liked them so much she asked me to make one for her best friend!
My mum in law and her friend are both working at the mail for 33 years and MIL is retiring next week.
because of this occation she wanted to surprise her friend with a postage themed shadow box.
When we were at the Kreadoe fair last week we shopped for some gorgeous postage themed stuff.
We bought the little wagon there and the burlap minibags and I added the postage stamp myself.
The little bottles are filled with a tiny note and some glitter.
On the photo you see my mum in law at the right side and Guusta (her best friend) next to her.
Materials:


Papers: K&Company - Life's Journey.
Embelishments: Zva Creative - Peral Swirls.
Wild Orchid Craft - Paper Roses.
Miniature Wagon & Burlap Mini Bags.
The Ribbon Girls - Bakers Twine.
Art Talent - Glitter.
Tiny Glass Bottles from Etsy.
Tools: By Avec - border punch.
Sizzix - Big Shot Machine.
Magnolia - Leave Die.
Tim Holtz - Vintage Photo Distress Ink.
Bo Bunny - Postage Themed Stamps (SE786).
Kaisercraft - Timeless Treasures Rub-on.
Stazon - Jet Black.
Gluegun.
handtekening

8 Lovely people left a message!:

Hanneke on 13 november 2011 om 09:28 zei

Wat mooi zeg! Heel leuk idee, met die postzakjes erbij en het gedichtje. Zal je moeders collega vast heel blij mee zijn. Groetjes, Hanneke

Liberta on 13 november 2011 om 09:45 zei

Wat schitterend Marit.
Dit is een pronkstuk met heel veel waarde.

Liefs, Lieb

Ina on 13 november 2011 om 11:35 zei

Wow, dat is een leuk kadootje. Ik denk dat je schoonmoeder het maar wat moeilijk zal vinden om dat af te geven.
erg mooi gemaakt en helemaal in de stijl van het thema. Petje af.

Riet on 13 november 2011 om 11:38 zei

Ohhh wowww Marit,wat heb je dit schitterend gemaakt.


Liefs Riet.

corryskaart on 13 november 2011 om 13:46 zei

hallo marit
wat een geweldig mooi en leuk werkstuk heb je gemaakt, dat zal zeker met heel veel dank worden ontvangen,erg gaaf om naar te kijken!
gr corry

José on 13 november 2011 om 18:04 zei

Wat een schitterende shadow box heb je gemaakt, Heb met veel plezier alle details bekeken. Wat zal je schoonmoeder het geweldig hebben gevonden om dit zo, persoonlijke cadeau, aan haar beste vriendin te geven en wat lief dat je het voor haar gemaakt hebt.
Ik ben per ongelijk op je blog gekomen en wat heb ik hier genoten van je mooie creaties en duidelijk uitleg. Ik ben meteen volger geworden, zodat ik nog eens bij je langs kan komen.
Groetjes van José

Dorcas on 13 november 2011 om 19:56 zei

Wow, Marit! Such a special present. Great job!

Carla D on 16 november 2011 om 10:50 zei

Een hele mooie shadowbox heb je gemaakt... Echt een cadeau hoor!

Groetjes Carla

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns