woensdag 30 maart 2011

300 Followers Candy!!! CLOSED!!!

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on woensdag, maart 30, 2011

Hallo Allemaal,
Natuurlijk is het mij niet ontgaan dat ik zowaar 300 volgers op mijn blog heb.
Om dit te vieren en mijn trouwe volgers eens echt te bedanken voor alle support
 en natuurlijk voor alle lieve reacties die ik van jullie allemaal krijg doe ik een blog candy!
Deze candy wordt gesponsord door Astrid van DUYMELOT! Astrid enorm bedankt hiervoor!!!

Wat er te winnen valt:
De winnaar wint de engelse set tekst stempels van

Wat moet je doen voor een kansje:
1. Je moet natuurlijk volger zijn of worden van mijn blog.
(Aangezien dit een candy is om mijn volgers te bedanken!)
2. Plaats mijn candy in je zijbalk met een link terug naar mijn blog.
3. Laat een reactie achter bij dit bericht.
(let op dat je een reactie zet bij het juiste bericht de link zit boven onder de bericht titel!)
4. Geduld hebben tot zondag 10 April 2011... want dan trek ik de winnaar!

Heel veel succes!
En nogmaals enorm bedankt voor jullie support.

***

Hello Everybody,
It did come to my attention that I've reached 300 followers on my blog.
To celebrate this occation and to thank all my loyal followers for all their support
and of course for all the lovely comments you leave me every time. I'm giving away a blog candy!
This candy is sponsored by Astrid from DUYMELOT! Astrid thank you so much for this!!!


What is up for winning:
The winner recieves the english set of text stamps by

What will you have to do for it:
1. Of course you must be or become a follower of my blog.
(Because this is a candy to thank my followers!)
2. Place this candy in your sidebar with a link back to my blog.
3. Leave a comment with this blog post.
(be sure you leave your comment at the right post the link is above right under my post title!)
4. Be patient until sunday April 10th 2011... cause that's when I will draw my winner!

Good luck to all of you!
And again thank you so much for all your support.
handtekening

87 Lovely people left a message!:

Corinde's Creations on 30 maart 2011 om 10:09 zei

Wat geweldig dat je al zoveel volgers hebt, nog acht te gaan en dan zit je op de 300. Dat zegt natuurlijk wel iets over de dingen die je maakt, iedereen komt dan ook graag weer voorbij om een kijkje te nemen. Ga zo door met de prachtige dingen die je maakt.

Lieve groetjes, Corinde.

Hetty on 30 maart 2011 om 10:12 zei

Zo nog maar 7 volgers en dan ben je bij de 300 super hoor. Ik wil graag een gokje wagen en volger ben ik al lang van je

gr hetty

Hannelie on 30 maart 2011 om 10:29 zei

Almost there! Congratulations!
I enjoy your blog, thanks for all the beautiful freebies!

marjoleincreatief on 30 maart 2011 om 10:42 zei

Wow, nou hier doe ik graag aan mee. Gefeliciteerd met al je volgers.

Groetjes marjolein

Saskia on 30 maart 2011 om 10:48 zei

Proficiat met al je volgers Marit! Je hebt een prachtige blog, en er gaan zeker nog véél volgers bijkomen hoor!!
De candy staat op mijn blogje... en nu maar duimen voor mezelf, want de stempels zien er superleuk uit!!

Groetjes, Saskia :)

Thea on 30 maart 2011 om 10:49 zei

Nou dat schiet al op :)...
Volger ben ik al een poosje ,je staat in me sidebar zo kan ik makkelijk naar je blog toe ;).
Ik ga een gokje wagen ,vind ze erg leuk die stempels van Nicolle ...

Succes met je blog.

Gr Thea

Anoniem zei

Nou Gefeliciteerd meid, je hebt het wel verdient, ik geniet altijd van de mooie dingen die je maakt.
Keep it up :)

Eveline

Anastasia on 30 maart 2011 om 11:33 zei

Mazzel Tov!!!
300, wat een hoop maar je hebt dan ook een hele mooie blog met mooie creaties. Ik ben niet iemand om snel een berichtje achter te laten maar jouw blog staat in de top 5 van mijn favorieten.Je candy is fantastisch aangezien ik ook een "fan" ben van Nicole.
Daarom wilde ik ook een gokje komen wagen.
Veel liefs, Anastasia x

Esme on 30 maart 2011 om 12:22 zei

Fabulous candy! Thanks for the chance to win!
Thought I'd send you a link to a card I made with one of your lovely sentiments:

http://thecraftyvet.blogspot.com/2011/03/right-shoes.html

Esme x

Marjo on 30 maart 2011 om 13:19 zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers. Je hebt dan ook een geweldige blog. En je geeft nu een supercandy weg, gaaf hoor. Groetjes Marjo

Hennie Plat en Semantha on 30 maart 2011 om 13:33 zei

Wauw al bijna 300 volgers gefeliciteerd.
Kan ook niet anders met alle prachtige crea's die je maakt.
Ik zou graag mee willen dingen naar deze prachtige set tekst stempels.
Je candy staat in mijn sidebar.

Liefs van Semantha

Lisandia on 30 maart 2011 om 15:41 zei

Wat een leuke candy. Ik hoop dat ik eindelijk een keer win. Groetjes Lisandia

Sonya on 30 maart 2011 om 15:47 zei

You do the most amazing work--love the "moshi moshi" card!!

Wil on 30 maart 2011 om 16:02 zei

Ook ik wil heel graag een gokje wagen voor deze super candy. Dus ik ga hard zitten duimen.
Lieve groetjes Wil

Jopie on 30 maart 2011 om 17:17 zei

Wat een geweldige candy, ik ben volger van je geworden en wil graag meedoen om deze candy te winnen. Ik heb je candy in mijn sidebar geplaatst en nu maar duimen. Je kaarten zijn geweldig mooi.
lieve groeten jopie

Peggy on 30 maart 2011 om 17:29 zei

Wat een leuke candy!
Fingers crossed en hopen dat ik eens win ;-)
Nog veel succes met je prachtige blog
Peggy

afra on 30 maart 2011 om 17:56 zei

Geweldig dat je al bijna 300 volger hebt.
Ik kijk met veel plezier en bewondering naar je blog.
Ik zou graag meedingen naar zo'n super candy.
Groetjes Afra

SandraR on 30 maart 2011 om 18:25 zei

Leuke candy, Marit! Maar ik heb deze set laatst al gekocht, dus ik doe niet mee. Ik geef mijn kans aan een ander die deze mooie set nog niet heeft.

Groetjes, Sandra

Ellen on 30 maart 2011 om 19:30 zei

Leuk voor je hoor, dat je bijna aan de 300 toe bent. Ik ga voor een leuke prijs, je weet maar nooit!

Scrapcreaties Mirande on 30 maart 2011 om 23:13 zei

Hoi Marit,
Al 300 volgers. Gefeliciteerd hoor. Ik ben benieuwd of ik dat aantal ooit ook ga halen. Maar wat leuk dat je een candy weggeeft. Ik doe mee hoor want ik volg je al heel lang.
Succes nog.
Groetjes Mirande

Brenna on 31 maart 2011 om 04:27 zei

wow!! congrats on the followers!! love your projects!! thanks for the chance to win!
brenna
rbanderson@live.ca

Peggy Vlaswinkel on 31 maart 2011 om 09:18 zei

wauwww al 300 goed hoor!
ben al blij met mijn 17 hihi
jaaaaaaaa die stempels wil ik!!!

dikke knuffffff

Maris on 31 maart 2011 om 11:21 zei

ohhh jee nu nog maar 1 volger, ik ben no 299 superr hoor, via nicole kwam ik je blog tegen, erg mooi allemaal en ben je volger geworden, mooie candy geef je weg, en ik doe graag mee, heb het gelijk op mijn blog gezet, bedankt voor de kans om te winnen xx

Cindy on 31 maart 2011 om 13:39 zei

Wat een super candy! Ik doe graag mee!

Groetjes, Cindy

Marijke on 31 maart 2011 om 14:48 zei

Wat een mooie candy geef je weg, komvia Nicole haar blog overgehopt. Wij zijn volger geworden 301 al op naar de...........400. Prachtige creaties maak je en wij komen zeker nog eens bij je kijken. De candy staat al op ons blog.
Groetjes, Marijke en Chantal

Angela on 31 maart 2011 om 16:20 zei

Waauuww 300 volgers...daar kan ik alleen nog maar van dromen. Je candy staat op mijn blog. Uiteraard doe ik ook graag mee!!
groetjes Angela

Gonne on 31 maart 2011 om 16:23 zei

Hoi Marit,

wat een leuke candy heb je zeg. Was al lang volger, maar heb je candy net ook op mijn blogje (http://creacorba.blogspot.com/) gezet.

Unknown on 1 april 2011 om 00:50 zei

Ik wil ook wel een gokje wagen.
Je maakt prachtige kaartjes. Zo te zien maak je er echt veel werk van.

caroline on 1 april 2011 om 11:31 zei

hallo

mooie candy en leuk 300 volgers
ik blijf steken op 22 spijtig
leuke kaartjes die je maakt
groetjes uit belgie
caroline

Anoniem zei

hoi marit
wat een leuke candy zeg !!!!!!! daar wil ik wel aan meedoen dus bij deze doe ik mee!!!!!!

liefs jurian

Aartje on 1 april 2011 om 11:47 zei

Wat een leukecandy, ik kwam viaNicole op je blog terecht. En ben meteen enthousiast. Ik doe graag mee met de candy. Groetjes Aartje

Unknown on 1 april 2011 om 12:08 zei

Hallo Marit,

Natuurlijk doe ik mee, ik ben inmiddels volger geworden en zal de foto met de link op mijn blog zetten.
Veel succes
Liefs Marjon

martina's kaartjes on 1 april 2011 om 12:54 zei

wie wil dit nu niet winnen ? graag !!!! ik doe natuuuuuuurlijk wel mee, ik waag mijn kans ! bedankt voor deze kans en een dikke proficiat met die 300 en meer volgers !!!
groetjes, martina
x

marja on 1 april 2011 om 12:58 zei

Hoi Marit,

Wat een super leuke candy. Via Nicole's blog kwam ik hier terecht, ben gelijk volger van je geworden. Zal de link op mijn blog zetten, wil graag mee doen met de candy.

Lieve groetjes Marja.

Gerrittina on 1 april 2011 om 13:18 zei

Leuke candy!! Ik doe zeker mee. Ik ben inmiddels volger geworden en ga jouw candy op mijn blog zetten.

Groetjes, Gerrittina

Liesbeth on 1 april 2011 om 13:30 zei

Hoi Marit,
Ik kwam je candy onderweg tegen en ben gelijk je blog eens gaan bekijken, wat een mooie dingen maak je, en dan al zoveel volgers.
Ik ga je volgen hoor, en die candy is altijd een mooi moment toch?
gr. Liesbeth
en veel succes met nog meer volgers.

Sigrid on 1 april 2011 om 13:32 zei

Marit van harte gefeliciteerd met het behalen van meer dan 300 volgers.
Enne een gokje wagen voor zo'n mooie candy laat ik niet voorbij gaan.

Liefs Sigrid

diana on 1 april 2011 om 13:33 zei

Bedankt voor deze mooie kans om deze gave stempes van NIcole te winnen.
Ben via Nicole hier terecht gekomen.

groetjes Diana (almere)

Scrap&stampingplace on 1 april 2011 om 13:34 zei

hey marit, ik doe graag mee aan deze candy, geweldige stempels. heb de candy op mn blog geplaatst. liefs linda

Henderica on 1 april 2011 om 13:46 zei

Zo wat een volgers heb je al :) dat is zeker een feestje waard :D
Doe graag mee met de giveaway :)

Wilma on 1 april 2011 om 13:47 zei

Hallo Marit,
Ik ben op je blog terecht gekomen via het blog van Nicole en ben nu ook bij jou volger geworden.
Je candy ga ik op mijn blog zetten....geen probleem, maar vooraf heb ik wel even naar je kaarten gekeken...SUPERDESUPERDESUPER mooie kaarten maak jij en de manier van 3d maken van stempelafdrukjes......dat ziet er KEI GAAF uit...werkelijk SCHITTEREND.
Alvast Van ♥ Gefeliciteerd met het 40-jarig huwelijk van je ouders en ook nog een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Scrap&stampingplace on 1 april 2011 om 13:48 zei

hey marit, wat een gave candt, doe graag mee. liefs linda

Anoniem zei

Hee Marit,

Ik wil graag mee doen aan je Candy, leuk dat je het mag weggeven van Duymelot.

Groetjes Steffie

Marijke on 1 april 2011 om 14:52 zei

Hallo Marit,
Ben ook volger geworden van je blog en wil graag een gokje wagen met je supercandy.
Het is geen straf om je te volgen hoor, mooie kaarten maak je.
Groetjes Marijke.

Marianne on 1 april 2011 om 14:56 zei

Proficiat Marit.
Ik heb de candy ook op mijn blog gezet en ik wil graag meeloten. Bedankt alvast! Groetjes,
Marianne

Helga on 1 april 2011 om 14:57 zei

Natuurlijk wil ik kans maken op deze gave stempels. Ik ben volger geworden en zet de link op mijn blog. En ga duimen tot zondag!!!

Gr. Helga

Annelies on 1 april 2011 om 15:03 zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers en bedankt dat je dit wil vieren met zo'n leuke candy! Ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

Irene on 1 april 2011 om 15:21 zei

Proficiat met zoveel volgers en dankjewel voor de super candy!!

Groetjes, Irene

Sieta on 1 april 2011 om 15:39 zei

Gefeliciteerd met je (inmiddels 333) volgers.
Graag doe ik mee met je candy en ben dus ook volger geworden.
Ik zet je candy op mijn blog.
Lieve groetjes Sieta

Relinde Scheepers on 1 april 2011 om 15:43 zei

wauw veel volgers!!!!!!!!!
ik ben je blog nog niet eerder tegen gekomen,maaruh ben gelijk volger geworden!!!
Op naar de 350 volgers

groetjes Relinde Scheepers

Betty on 1 april 2011 om 16:11 zei

Via de Blog van Nicole kom ik bij jou terecht. Jij maakt ook onwijs mooie dingen zeg.
Ik ben dan ook meteen volger geworden en wil een kansje wagen om die leuke candy te winnen.
Groetjes Betty

Mirjam on 1 april 2011 om 16:20 zei

Hallo Marit,

Ook ik ben via het blog van Nicole bij jou terecht gekomen, wat een prachtige dingen maak jij! Ook zonder de candy was ik volger van je geworden. Graag doe ik natuurlijk mee voor de candy. Zal deze zo even op mijn blog plaatsen.

Groetjes Mirjam

Dina on 1 april 2011 om 16:58 zei

voor iets te winnen ben ik altijd bereid, bedankt voor de mogelikheid

Anoniem zei

Ook ik kwam via het blog van Nicole bij jou terecht en ben gelijk volger geworden. Wat een prachtige creaties maak je. Ik doe graag mee met de candy en waag een gokje.
Groetjes Elise

Jacquelien on 1 april 2011 om 18:53 zei

Via Nicole terechtgekomen op je blog. Wat maak je mooie dingen! Ik doe ook graag mee met de candy!

Marianne Schut on 1 april 2011 om 18:58 zei

Hai Marit, via het blog van Nicole kwam ik bij jou terecht! Je hebt echt een super leuk blog en je creaties zijn erg mooi! Volgens mij heb jij toch ook het blog van Nicole een nieuw jasje gegeven, knap hoor! Ziet er super uit! Gefeliciteerd met al 340 volgers! Dat is toch altijd een stukje waardering voor je blog en je creaties! Erg leuk dat je dit met een candy wil vieren en super van Astrid dat ze je candy wil sponseren met deze mega leuke stempelset.
Deze set staat al hoog op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag dus super leuk dat ik nu een kansje kan maken om hem te winnen! Wil dus graag meedoen! Iedereen veel succes! Groetjes Marianne

♥ Yolanda ♥ on 1 april 2011 om 19:05 zei

Via het blog van Nicole kwam ik bij het jouwe. Ik vind dat je mooie dingen maakt en ben ook direct volger geworden. Graag maak ik ook een kansje op die mooie candy die je mag weggeven.
Groetjes Yolanda

Welkom bij Happy Stamper on 1 april 2011 om 19:17 zei

wat een geweldige candy, ik doe graag mee en heb de candy in mijn site gezet hoor :)

heel erg bedankt hiervoor

lieve groetjes
angelique

willkommenbienvenuewelkom on 1 april 2011 om 19:32 zei

Hoi,
Wat gaaf zeg zoveel volgers! Gefeliciteerd, leuk dat je er speciaal een candy voor hebt gemaakt.....daar doe ik natuurlijk graag aan mee.

Groetjes, Jolanda.

j.prinsen on 1 april 2011 om 19:46 zei

Marit, Wat een geweldige mooie candy mag je weggeven.
Heb helaas zelf geen blog maar hoop toch mee te mogen doen,ben wel volger geworden van je blog en je maakt erg mooie creaties !!!
groetjes Leni

creacora on 1 april 2011 om 19:52 zei

hoi Marit ik ben volger 346 dus een nieuwe harstikke leuke candy en je blog is ook prachtig
ik waag graagg een kansje meis
kom zeker vaak aanwaaien op je blog

Groetjes Cora

Christa on 1 april 2011 om 20:22 zei

Super zo'n candy Marit en natuurlijk plaats ik 'm op mijn blog!
Een kansje wagen is altijd leuk!!

Groetjes van Christa

Miepie on 1 april 2011 om 22:11 zei

hoi Marit
Ik wil zeker een gokje bij je wagen. Volger van je blog was ik al, ik zal zo direct even een linkje plaatsen naar je candy. Groetjes, Myra

anita01 on 2 april 2011 om 22:45 zei

Hallo Marit,

Ja hoor je candy staat op mijn blog...en wil dolgraag een kansje wagen op je mooie tekstjes, ze lijken me eindeloos. Heb zo genoten van je kaartjes dat ik nog even doorga...echt een eigen stijl, supers joh!

Warme groetjes,
Anita.

San on 3 april 2011 om 14:01 zei

wat een gaaf blog heb je en wat een super gave candy. Ben gelijk volger geworden en de candy vedwijnt naar de sidebar van mijn blog

groetjes san

Sigrid on 3 april 2011 om 14:52 zei

Marit van harte gefeliciteerd met je aantal volgers. Ik volg je wel maar reageer niet zo vaak.

Graag wil ik een gokje wagen voor deze leuke candy.

Liefs Sigrid

Humartine on 3 april 2011 om 20:22 zei

Marit Gefeliciteerd met zoveel volgers , er zullen er best nog wel meer bijkomen , Marit ik hoef niet mee te doen voor de candy ,maar ik wilde je gewoon even feliciteren, gr Humartine

Ingrid on 3 april 2011 om 20:53 zei

Hoi Marit,

Wat een leuke candy, en wat een hoop digistamps heb je beschikbaar gesteld. Ik ben er super blij mee. Verder heb je een geweldig mooi blog.
Ik was nog geen volger, maar nu dus wel. Ik kwam zowieso al vaak even langs.
Hopelijk blijf je nog lang zo door gaan!

Groetjes Ingrid

Iris on 3 april 2011 om 21:31 zei

Hoi Marit,

Ik heb al eerder een poging gedaan maar ik zie mijn reactie niet terug.
Ik vind dat je een geweldige site hebt, zowel ter inspiratie als voor de gave digi stamps. Heel hartelijk dank voor al je moeite. (een wens is digi stamps die in de wordwindowpunch van SU passen...
Ik heb helaas geen blog dus ik kan je blog niet linken. Jammer, ik kan de blogcandy dus niet winnen. Ik heb overigens wel reclame voor je gemaakt. ;-)
Dank en hartelijke groet,
Iris

Alice on 4 april 2011 om 15:10 zei

what a beautiful candy! I really would need these! I am a new follower, thank you so much for a chance to win!
I've just put a link to my candybar!
Alice

Anoniem zei

Hoi Marit,

Wat super dat je al zoveel volgers hebt. En je geeft ook nog zo'n mooie candy weg. Ik doe graag mee.

Marie-Anne on 5 april 2011 om 13:59 zei

Gefeliciteerd met al weer ruim 350 volgers.

Wat een leuke candy! Dank je wel voor de kans om deze te winnen.

Marie-Anne

anita01 on 5 april 2011 om 15:04 zei

Hai Marit,

Ik was hier al eerder maar kreeg jou kado-link niet gelinkt op mijn blog, maar alles is nu okee hij doet het whahaha...ben niet zo handig maar leer iedere dag bij. Ga weer even bij je genieten....heerlijk!

Warme groetjes,
Anita.

Jacqueline DH on 5 april 2011 om 18:24 zei

Wat een leuke candy, dat maakt het snuffelen hier nog meer de moeite waard :)
En gefeliciteerd met al die volgers, ik doe het je nog niet na!
groetjes
Jacqueline

Jeanet van der Lee on 5 april 2011 om 19:39 zei

Oh, een super gave candy Marit, en natuurlijk van harte gefeliciteerd met het behalen van je 300e volger! Ik ben de 300 ook net gepasseerd, 't blijft leuk he! Nou, ik wil heel graag meedoen met deze candy en ga maar duimen tot 10 april, haha. Groetjes, Jeanet

Leanne on 5 april 2011 om 20:43 zei

I'm a new follower. Thanks for the opportunity. Linked candy on my blog.

Josie Cox on 6 april 2011 om 02:25 zei

Dear Marit,
Thanks so much for sharing your talents with all of us. Tomorrow is my craft day and hopefully I will have something to show from the many beautiful things I have gotten, love the sentiments.Count me as one of your followers/flowers, LOL Josie

SiskiyouSue on 6 april 2011 om 03:28 zei

Wow! Love your designs. Thank you! I'm a new follower, and I've posted your blinkie on my blog, siskiyousue.blogspot.com

Emy83 on 6 april 2011 om 10:38 zei

Ciao! un saluto dall'Italia! ho visto il tuo candy e sono passata. un abbraccio e un arrivederci! kiss kiss anna emy83.

incrocio le dita! :-P

Fröbelaartje on 6 april 2011 om 16:30 zei

Gefeliciteerd; wat een hoop volgers!
Bedankt voor de gratis digitale stempels, maar er dankbaar gebruik van :-)
Groetjes, Corrianne

arjette on 7 april 2011 om 22:44 zei

Hoi hoi,

wat een leuke candy zeg!!! Maak graag een kansje! Volger was ik al van je dus.... en je candy staat in mijn sidebar! Nu maar duimen!!!

gr. arjette.

Detje on 8 april 2011 om 13:08 zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers. En wat een leuke candy, ik ga duimen.

Groeten Detje

cebelica on 8 april 2011 om 23:35 zei

It's so nice of you to give us the chance to win such yummy candy. Thank you! Hugs!

Cebelica
crafty-little-bee.blogspot.com

Inge on 9 april 2011 om 08:42 zei

Wat leuk, ik doe graag mee!
De stempels zijn echt super!

x Inge

Anoniem zei

hoi marit

wat een leuke en gave candy !!! daar wil ik wel een gokje aan wagen ,volger ben ik al want je maakt super kaarten !!!!!! dus bij deze doe ik mee !!

liefs jurian

Patricia's Papercrafts on 10 april 2011 om 20:20 zei

Hoi Marit, wat een leuke candy, ik hoop dat ik op de valreep nog even mee kan doen

groetjes Patricia

SiskiyouSue on 17 april 2011 om 22:43 zei

You are always generous. Thank you.

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns