donderdag 9 mei 2013

HOERA! Shakerbox Magnolia Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on donderdag, mei 09, 2013
Hallo allemaal,
Hier is weer een 3D kaartje die ik gemaakt heb.
Ik had er wel weer eens zin in om een schuddebox kaartje te maken.
Deze keer heb ik er kleine sterretjes van hout en kraaltjes in gedaan.
De titel heb ik geprint en daarna in kleine blokjes verwerkt.
De stempel is van Magnolia en weer in 3D opgemaakt.
En weer lekker veel bloemen!
Ik hoop dat dit jullie weer mag inspireren.
***
Hello everybody,
Here's another 3D card I've made.
It's been a while, so I felt like doing another shakerbox card.
This time I've put little wooden stars and seedbeads in it.
The title is printed and cut out in little squares.
The stamp is from Magnolia an 3D-ed again.
And lots of gorgeous flowers!
I hope I can inspire you all again with this one.
Materials:

Image: Magnolia.
Colouring Medium: Copic Ciao Markers.
W00,W1,W2,W3,E02,E21,E50,E51,E53,YR31,YR,23.
Letraset Promarker - 0929 Vanilla.
Papers: My Minds Eye Paper Stack - Love Me.
My Minds Eye Paper Stack - Lost & Found Union Square.
Embelishments: Xenos - Wooden Stars.
Wild Orchid Craft - Paper Flowers.
Red, White & Gold seedbeads from stash.
Euroland - Rhinestones.
Tools: Sizzix - Big Shot Machine.
Hobby Voordeel Double Dies - 415688.
Tim Holtz Distress Ink - Vintage Photo.
Tim Holtz Inkssentials - Ink Blending Tool.
Pergamano - Embossing Tools & Pad.
Dremel 930 Gluegun.
Olba - 3D Lijmkit.
 
handtekening

5 Lovely people left a message!:

Miriam on 9 mei 2013 om 18:05 zei

Hi Marit,

Wat een leuk kaartje is het geworden! Vind het idee van een shaker kaart erg leuk! Dat brengt mij weer op ideeen... :-)
Zie dat je ook uit Almere komt!

Groetjes van een plaatsgenootje,
Miriam
www.miriam-cardsandscrapping.blogspot.nl

Rachel on 9 mei 2013 om 19:44 zei

Leuk kaartje!
Rachel xx

Jeannette on 9 mei 2013 om 20:48 zei

wat een superleuk kaartje Marit, zo leuk ook die Tilda in 3D, springt er letterlijk uit, groetjes Jeannette

Adriana on 9 mei 2013 om 21:32 zei

Vind 'em heel erg mooi!!

Hanny on 9 mei 2013 om 23:12 zei

Je hebt een schitterende kaart gemaakt, zo vrolijk als Tilda eruit springt! Mooi met al die bloemen, ziet er prachtig uit.
liefs hanny♥

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns