vrijdag 26 april 2013

"My Heart Is Perfect" 3D Paper Heart.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on vrijdag, april 26, 2013
Hallo Allemaal,
Deze keer wil ik jullie een creatie laten zien die ik voor mijn hubby heb gemaakt voor valentijn.
Ik had op Youtube een filmpje gezien van tubeyoumaster1 waarin een 3D cupcake gemaakt wordt.
En wilde dit eens proberen met een andere vorm dus ik koos een hart.
Het is eigenlijk heel makkelijk om dit met allerlei verschillende vormen te doen.
En ik moet zeggen dat ik de uitkomst van dit project er mooi vind geworden!
***
Hello everybody,
This time I want to show you a creation I made my hubby for valentinesday.
I had seen a video on Youtube by tubeyoumaster1 with a 3D cupcake.
And I wanted to try this technique with another shape so I chose a heart.
It's really rather easy to do this with all differend kinds of shapes.
And I must say I really like how this project turned out.
Materials:

Colouring Medium: Tim Holtz Distress Ink - Vintage Photo.

  Papers: Vintage Music Paper from thriftstore.
Embelishments: Wild Orchid Crafts - Paper flowers.

Prima Marketing - Coventry Rose Printery.
Prima Marketing- Paper Leaves.
Tim Holtz idea-ology - Journaling Tickets.
Rayher - Karen Marie Klip Butterflies.
Websters Pages - Storyteller Timeless Letter stickers.
AdornIt Carolee's Creations - Milk Cocolate letter stickers.
Tools: Sizzix - Big Shot Machine.

Hobby Voordeel - Heart Double Dies.
Tim Holtz Inkssentials - Ink Blending Tool.
Dremel 930 Gluegun.
 
handtekening

3 Lovely people left a message!:

corryskaart on 26 april 2013 om 08:58 zei

hoi marit
nou jou hubby zal hier zeker met grote ogen naar hebben gekeken want dit is geweldig mooi!
groetjes
corry

Hanny on 26 april 2013 om 10:19 zei

Wow, dit is wel heel apart maar ook schitterend! Knap gemaakt en de tekst vind ik geweldig toepasselijk!
Fijn weekend, liefs Hanny♥

Cora Schram on 26 april 2013 om 19:10 zei

Wow, je hubbie is volgens mij superblij met je. Wat een ontzettend origineel kadootje.
Jij bent volgens mij een creaduizendpoot. Jij kunt echt alles.

Groetjes Cora

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns