maandag 22 april 2013

Dat Verdient Een Feestje Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on maandag, april 22, 2013
Hallo allemaal,
Het is erg lang geleden, maar dit weekend heb ik eindelijk weer eens een kaart gemaakt.
En ik moet zeggen dat ik het heerlijk vond weer eens een stempel in 3D uit te werken.
En dit Magnolia stempeltje leende zich hier perfect voor.
Normaal ben ik niet zo'n rood liefhebber...
maar ik moet zeggen dat ik het zo in combinatie met roze erg leuk vind!
Ik ben meteen alweer met een volgend kaartje begonnen dus die zullen jullie ook snel kunnen zien!
***
Hello everybody,
It's been a long time but this weekend I finally made a card again.
And I must say I loved making a 3D stamped image out of this one.
And this Magnolia image was perfect to do it with.
Normally I'm not really into the colour red...
but I kind of like the way this one came out in combination with the pink!
I emediately started on  the next card so I'll be showing you guys more soon!
Materials:

Image: Magnolia.
Colouring Medium: Copic Ciao Markers.
W00,W1,W3,E02,E21,E33,E35,E37,E42,E43,E50,E51,E53,
R17,R27,R46,Y000,Y21,YR23,YR31.
Papers: My Minds Eye - Love Me Paper Stack.
Embelishments: Wild Orchid Crafts - Paper Flowers.
Euroshop - Strasssteentjes.
The Ribbon Girls - Lace.
Ribbons from stash.
Tiger - Craft Paper Yarn.
Mini eyelets from stash.
Tools: Sizzix - Big Shot Machine.
Spellbinders Shapeabilities - Fleur De Lis Motifs.
Xcut Dielicious Decorative Dies - Tags & Bookplates.
Cart-Us - Oval Dies.
Hobby Voordeel - Border punch.
We R Memory Keepers - Crop-a-dile.
Pergamano - Embossing Tools & Pad.
Olba - 3D Lijmkit.
Adhesive 3D Foam.
handtekening

9 Lovely people left a message!:

Miriam on 22 april 2013 om 08:03 zei

Wat een lief kaartje! Als je zo'n kaartje ontvangt, is je verjaardag meteen een feest!

Groetjes,
Miriam

Cora Schram on 22 april 2013 om 08:12 zei

Hij is ook wel erg leuk geworden je kaart.
Leuke kleurencombi heb je ook gebruikt.

Groetjes Cor

Jeannette on 22 april 2013 om 09:47 zei

Hoi Marit, dat is inderdaad heel erg lang geleden, je kwam ineens weer in het rijtje voorbij. Je kaartje is echt schattig, rood mag dan wel niet jouw kleur zijn, wel de mijne hoor, dus ik vind het helemaal leuk. Toch ook maar eens proberen, een stempel in 3D, erg leuk. Groetjes en we zien dus snel weer je volgende kaartje, Jeannette

debby4000 on 22 april 2013 om 09:52 zei

Oh this is fabulous, love the image and colours.
luv
Debby

Hanny on 22 april 2013 om 11:14 zei

Hoi Marit,

Fijn om weer een creatie te zien en meteen weer een hele mooie! Wat een schatje is het toch en prachtig ingekleurd, de roosjes en alles er omheen maken het zo lief, ik ben er weg van! Liefs Hanny
Http://tierelantijntjes.blogspot.nl

corryskaart on 22 april 2013 om 17:25 zei

hoi marit
een prachtige kaart en zeker met dat gepiercte jurkje maakt je kaart heel bijzonder!
groetjes
corry

Unknown on 22 april 2013 om 20:18 zei

Wat leuk om weer een creatie van je te zien! Het is een prachtkaart, dat 3d met stempels blijft heel erg mooi om te zien!

Groetjes, Priskilla

Muuske on 22 april 2013 om 21:59 zei

Prachtige kaart!!!!heel mooi zo het afdrukje bewerkt.groetjes Margo.

Silvia on 23 april 2013 om 10:17 zei

Hallo Marit, wat een prachtige creatie.

gr. Silvia

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns