donderdag 25 april 2013

"Music Of The Heart" Mixed Media Canvas.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on donderdag, april 25, 2013
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik jullie een mixed media canvas laten zien dat ik gemaakt heb.
Toen ik het filmpje van Luvleescrappin zag wilde ik dit zelf ook meteen eens proberen.
En ik moet zeggen dat dit enorm leuk is om te doen!
En daarbij is het de perfecte manier om je over gebleven embellishments te gebruiken.
Volgens mij hebben we allemaal wel wat dingen liggen in kleuren zijn die we eigenlijk nooit gebruiken.
Of waar we niet van weten wat we er eigenlijk mee moeten beginnen...
Daarbij heb ik ook nog eens de gereedschapskist van mijn hubby geplunderd voor schroefjes etc.
Nadat alles vast zat op het canvas heb ik alles met gesso wit gemaakt.
Daarna kon ik beginnen met gekleurde sprays.
Ik heb zelf sprays gemaakt met ecoline, water en acrylverf,
maar je kunt natuurlijk ook de kant en klare sprays van bijvoorbeeld ranger gebruiken.
***
Hello everybody,
Today I want to show you a mixed media canvas I made.
When I saw the video by Luvleescrappin I wanted to try this myself.
And I must say I really liked playing with this.
This also is the perfect way to use up all your leftover embellishments.
I guess we all have those embellishments laying around in the wrong colour.
Or those that we just don't know what to do with...
I also plundered my hubby's toolbox for screws and other stuff.
After I glued all my components onto my canvas I covered it all in gesso.
And then it was time to bring out my coloured sprays.
I made my own sprays out of ecoline, water and acrylic paint,
but you could also use those ready made sprays like rangers.

Materials:

Image: Old photo of myself.
Colouring Medium: Talens - Gesso.

Ranger - Perfect Pearls Mists - Perfect Pearl.
Homemade sprays from ecoline, water & Acrylic paint.
 Embelishments: All Embellishments from stash.
Screws, nuts & bolts from hubby's toolbox.
Wild Orchid Crafts - Paper flowers.
Tim Holtz idea-ology - Mini Gears.
Tools: Dremel 930 Gluegun.

Creative Collection - Matt Multi Medium.
E6000 - Industrial Glue.
Paintbrushes.
handtekening

7 Lovely people left a message!:

Cora Schram on 25 april 2013 om 08:32 zei

Wow, dit is wel heel mooi gemaakt.
Maar menslieve, wat een werk moet dit geweest zijn.
Het resultaat is er dan ook wel na. Hier mag je echt supertrots op zijn.

Groetjes Cora

Hanny on 25 april 2013 om 09:00 zei

Wow, wat een blikvanger! Dit heb je echt heel erg mooi gemaakt en inderdaad, er zijn altijd wel spulletjes die net niet de goede kleur hebben en op deze maniet kun je ze toch mooi gebruiken, fantastisch leuk.
Fijne dag, liefs Hanny♥

Yvonne Rijk on 25 april 2013 om 09:59 zei

Gaaf, en wat een goed idee voor al dat spul wat we nooit gebruiken. Erg mooi.

LaVerne on 25 april 2013 om 14:51 zei

WOW!! I love this!!!

corryskaart on 25 april 2013 om 16:04 zei

Hoi Marit
Wat ziet dit er knap gemaakt uit echt heel mooi
Groetjes
Corry

Folkje on 25 april 2013 om 22:24 zei

wauw, heel erg mooi!

groetjes
Folkje

Yolanda on 26 april 2013 om 13:29 zei

WAT MOOI, PRACHTIG !! Groetjes, Yolanda B)

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns