vrijdag 15 oktober 2010

*Bling Bling* Bibi Pacifiers.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on vrijdag, oktober 15, 2010




 
Voor de geboorte van Fleur had ik een speentje met strass steentjes bewerkt.
Mijn zussie Keshia vondt dat zo leuk dat ze me vroeg er nog een aantal te maken.
Daar ben ik gisteren en vandaag mee aan de slag gegaan.
En heb zo drie totaal verschillende spenen gemaakt.
Zeg nou zelf... dit wil toch elke prinses hebben?! ;)
***
For the birth of Fleur I had made a pacifier with rhinestones on it.
My sis Keshia liked it so much that she asked me to make some more for her.
I went and played with that idea yesterday and today.
And made her three totally differend pacifiers.
And tell me... wouldn't every princess want these?! ;)

Materials:

Embellishments:
Gem Art - Hotfix Rhinestones - AB Crystal - SS20,SS16,SS10,SS06.
Gem Art - Hotfix Rhinestones - AB Blue - SS16,SS10,SS06.
Gem Art - Hotfix Studs - Golden Studs.
Gem Art - Hotfix Rhinestones - Fuchsia - SS16,SS10.SS06.
Gem Art - Hotfix Rhinestones - Pink - SS20,SS10,SS06.
Tools: Sew Mate - Hotfix Want.
handtekening

7 Lovely people left a message!:

chantal on 15 oktober 2010 om 18:40 zei

wouw schitterende spenen marit
echt geweldig
liefs chantal

Miranda on 15 oktober 2010 om 20:53 zei

Ik vind ze echt helemaal geweldig!!!!!
Hoe verzin je het!!!
ooooo zou Lotte ( 6 jaar!!) nog een speentje willen???? Als ze deze ziet zeker weten!!!

sennur79@live.nl zei

İk wil ook graag bling bling baby spullen maken en beginnen met speentje, weet alleen niet hoe en waar ik moet beginnen :S

Gr Sennur

Anoniem zei

Leuke spenen! Bij de beschrijving van de materialen zie ik Sew Mate - Hotfix Want staan, maar wat voor lijm is dit precies? Is die ook waterbestendig, zodat je de speen kunt uitkoken?
Alvast bedankt!
Groetjes C.

marieke zei

Woooow gaaf! deze spenen moet ik hebben voor mijn dochter!! hoe kan ik ze bestelle??

Anoniem zei

Hoi hoe kan ik ze bestellen???

Anoniem zei

Ik wil graag een speen bestellen is dat mogelijk en hoe kan dat?

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns