vrijdag 1 oktober 2010

Halloween Luna Bitterfrost Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on vrijdag, oktober 01, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Dit kaartje heb ik gemaakt met de Friday Freebie van Pollycraft.
Deze is vanaf vandaag op te halen op de blog van Paula.
Dus wil je ook aan de slag met deze geweldige halloween digi van Luna Bitterfrost?
Ga dan even naar de site via DEZE link en haal haar op!
Laat je dan wel een berichtje achter bij Paula als je langs gaat!!!
***
I made this card with the Friday Freebie by Pollycraft.
This one is up for download on paula's blog.
So if you also want to work with this amazing halloween digi of Luna Bitterfrost?
Go to the site with THIS link and pick her up!
Be sure to leave Paula some love when you do!!!

Challenges:

Create4Fun - Week 39 Sketch.
A Spoon Full Of Sugar - Spots and Stripes.

Materials:

Colouring Medium: Copic Ciao Markers.
E95,YR00,R00,E35,E33,E31,E50,Y38,YG11,C-3,C-1.
Papers: Making Memories - Waving Skeleton Toil & Trouble.
Making Memories - Skeleton Toil & Trouble.
Embelishments: De Fournituren Shop - Ribbon.
Kaiser Craft Scrapbook - Rhinestones.
Tools: Joy! Crafts - Pastel Chalks.
Pentel - Black Gelpen.
Gluegun.
handtekening

5 Lovely people left a message!:

Annemiek on 1 oktober 2010 om 09:15 zei

Mijn digi is het niet, maar je hebt er een heel gaaf halloweenkaarje mee gemaakt Marit!

Peggy Vlaswinkel on 1 oktober 2010 om 09:45 zei

hey scrapdinnie wat een mooie kaart!!!!

Hetty on 1 oktober 2010 om 12:32 zei

Wat een schitterend kaartje

gr hetty

chantal on 1 oktober 2010 om 18:08 zei

schitterend kaatje marit
erg leuk gedaan
liefs chantal

PatriciaKleijn on 3 oktober 2010 om 12:59 zei

Heel leuk kaartje zeg

*Kus Patries*

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns