zondag 6 november 2011

Nicole Verkooijen @ Kreadoe 2011.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on zondag, november 06, 2011
Hallo Allemaal,
Zoals ik al vertelde ben ik gisteren met mijn schone mams naar de Kreadoe in Utrecht geweest.
We hebben een super gezellige dag gehad en kwamen voldaan en met enorm veel heerlijke spullies thuis.
Natuurlijk zijn we ook even bij mijn lieve vriendinnetje Nicole langs geweest.
Wat een geweldige stand heeft Letraset voor haar neer gezet.
En wat ontzettend gaaf om mijn ontwerp op haar stand en in het papier terug te zien!
Ik kon het niet laten Nicole nog even te filmen zodat jullie een impressie kunnen krijgen
van hoe het haar de afgelopen dagen daar is vergaan!
Lieve Nicole, Ik ben zo super trots op je en je weet: Aai lof joe!
***
Hello Everybody,
As I told you guys I went to the Kreadoe in Utrecht yesterday with my mum in law.
We had such a fun time and arrived home satisfied and with a bunch of yummy goodies.
Of course we also visited my dear girlfriend Nicole.
What an amazing stand Letraset made for her.
And how cool to see my own designs in her stand and on the papers!
I couldn't resist filming Nicole to give you guys a bit of an impression
on how she spend the last couple of days!
Dear Nicole, I am so very proud of you and you know: I love yah!
handtekening

8 Lovely people left a message!:

Poppy Noir on 6 november 2011 om 14:30 zei

Leuk om de stand ook eens op een rustig moment te bekijken! Het was echt geweldig.

Poppy Noir on 6 november 2011 om 14:31 zei

Leuk om de stand ook eens op een rustig moment te bekijken! Erg leuk filmpje. De KreaDoe was echt geweldig dit jaar.

Unknown on 6 november 2011 om 16:59 zei

Hihihi, leuk om te zien Marit!! Bedankt! Groetjes, Frea

corryskaart on 6 november 2011 om 18:17 zei

hoi marit
nou ik was er de eerste dag maar kan heeeel goed begrijpen dat nicole doodmoe is na zoveel dagen te zitten in zo groot kippenhok:-))
maar gelukkig kreeg ik de kans om haar hand te schudden(een erg spontaan mens)
groetjes van corry

Irene on 7 november 2011 om 12:24 zei

Jij trots op Nicole???? Ben je niet te bescheiden Marit??? Het is JOUW ontwerp dus ik vind dat jullie allebei kanjers zijn!!!!

Groetjes, Irene

Milliesmarvels on 7 november 2011 om 13:51 zei

This is fabulous Marit! The colours you chose are amazing and I love the flower!
Jane
x

PatriciaKleijn on 7 november 2011 om 18:15 zei

heel leuk filmpje hoor...!

Liefs,
Patricia

chrilvian on 7 november 2011 om 21:11 zei

leuk filmpje

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns