dinsdag 1 november 2011

500 Followers Candy!!!

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on dinsdag, november 01, 2011
DIT BERICHT BLIJFT BOVENAAN TOT 31 OKT,
SCROLL NAAR BENEDEN VOOR NIEUWE BERICHTEN!
***
THIS MESSAGE STAYS ON TOP UNTIL OCT THE 31ST,
PLEASE SCROLL DOWN FOR NEW POSTS!

Hallo Allemaal,
Al geruime tijd geleden toen ik de 500 volgers passeerde heb ik beloofd een candy te doen!
Dus... belofte maakt schuld en bij deze is hier dus mijn candy...
Nu zul je je afvragen... maar wat kunnen we dan winnen???
Nou... een maandje terug heb ik meegedaan aan een swap.
Hierbij moesten we een embellishment doos alteren in shabby chic stijl.
En dat was zo leuk dat ik er nog een heb gemaakt!
De gelukkige winnaar wint dus deze embellishment doos inclusief inhoud.
Wat er allemaal in zit ga ik niet vertellen... jullie zullen het met de sneak preview foto moeten doen! :)

Wat moet je doen voor een kansje?
1. Je moet natuurlijk volger zijn of worden van mijn blog.
2. Mijn blog candy op je blog vermelden d.m.v. een post of in je zijbalk.
en
3. Een reactie achter laten bij dit bericht dat je graag mee wilt doen.
Lijkt me simpel genoeg!

Op 31 Oktober zal ik via random generator de winnaar bekend maken!
Heel veel succes en bedankt aan al mijn lieve volgers!
***


Hello Everybody,
A while back when I reached 500 followers I promised to do a candy for you guys!
So... Like I promised here is my candy for this awesome occation...
I guess you are wondering... but what is up for grabs???
Well... about a month ago I participated in a swap.
With this swap we were requested to alter an embellishment box in shabby chic style.
I had so much fun making this project that I decided to make another one!
The lucky winner will recieve this embellishment box including the content of the box.
I'm not telling what is exactly in the box... you will have to make due with the sneak preview photo! :)

What you will have to do for a chance of winning?
1. Of course you will have to be or become a follower of my blog.
2. You will have to mention my blog through a post or in your sidebar.
and
3. Leave me comment with this post telling me that you want to enter in this candy.
Seems simple enough I guess!

On October the 31st I will pick the winner through random generator!
Lots and lots of luck and thanks to all my lovely followers!
handtekening

86 Lovely people left a message!:

Miranda Slagboom-de Groot on 29 september 2011 om 16:21 zei

Wauw wat een gave candy is dat. Ik was natuurlijk al volger en kom regelmatig naar je moois kijken. Heb hem op mijn blog gezet.
Groetjes,
Miranda

Denise on 29 september 2011 om 16:25 zei

Wow such a special candy - something created by you!! I have been a follower for a while and have put a note of the candy on my sidebar.
Thanks for offering this chance to win such yummy candy.
Hugs
Denise xx

Katootje55 on 29 september 2011 om 16:43 zei

Zo'n mooie zelfgemaakte embellishment doos, daar zeg ik geen "nee" tegen!! Bedankt dat je ons de kans geeft deze te winnen... Volger ben ik al en je candy staat in mijn sidebar.

Groetjes, Toos

Marianne on 29 september 2011 om 16:47 zei

Dat is een mooi getal 500 volgers! Proficiat!
Ik heb de candy al op mijn blog staan en bedankt voor deze kans om die mooie embellishmentdoos te winnen. Groetjes,
Marianne

Liesbeth on 29 september 2011 om 17:20 zei

500 volgers, dat zijn er heel wat, en er zullen er nog veel volgen denk ik.
Ik maak graag een kansje op die bijzondere candy, volger ben ik al,
succes en op naar de 600.]
gr. Liesbeth

Ardilla on 29 september 2011 om 17:33 zei

So cute box... of course I want to participate :)

Thanks for the chance!

Unknown on 29 september 2011 om 17:58 zei

Hoi Marit, wat leuk zeg!! Zelfs zonder inhoud zou dit doosje al een hoofdprijs zijn!! Ik vind het een schatje hoor. Dankjewel dat je zoiets moois gaat weggeven. Lieve groetjes, Frea

Andrea on 29 september 2011 om 18:16 zei

Nou Marit, nog gefeliciteerd met je 500 volgers, zoveel heb ik er nog lang niet,
ik ben al lang volger van jou en vind het dus superieur om mee te doen voor deze prachtige candy van jou.
groetjes andrea

Liberta on 29 september 2011 om 18:38 zei

Hai Marit,

Wat een leuke candy. Het doosje is al een sieraad op zich.
Ik wens iedereen heel veel succes.

Liefs, lieb

Jolanda on 29 september 2011 om 19:07 zei

Wat een fantastische Candy . . .ik doe graag mee!!

Aartje on 29 september 2011 om 19:17 zei

Hallo Marit, wat een leuke candy, van een lege doos zou je al blij worden, laat staan als jeer ook nog iets in stopt. Je sneak preview beloofd veel goeds.
Groetjes Aartje

krearia on 29 september 2011 om 19:21 zei

Hoi Marit,

wauw wat een gave candy, daar doe ik graag aan mee. Ik volg al een tijdje jouw mooie creaties en ga de candy nu snel op mijn blog zetten.

Groetjes Ria
http://kreariascreaties.blogspot.com/

Gemma on 29 september 2011 om 19:54 zei

Wat een prachtige candy. Gefeliciteerd met 500 volgers! Fantastich! Groetjes Gemma

La Vikinga on 29 september 2011 om 19:54 zei

Hi; I'm already a follower and noe I hope to get your beautiful box with ... a surprise but I can see there's some decorations in there!

La Vikinga

Anoniem zei

Woh Marit, wat een super gave candij geef jij weg. Graag doe ik mee, volger ben ik alweer een tijdje en ik zet je candy op mijn blog.
Bedankt voor de kans om zoiets prachtigs te kunnen winnen.

Lieve groetjes Sieta

Marianne Schut on 29 september 2011 om 21:58 zei

Hai Marit, als eerste van harte gefelciteerd met het behalen van de al ruim 500 volgers! Dat kan je toch zien als een stukje waardering voor je creaties en je blog en daar mag je best trots op zijn! Ik kom regelmatig bij je kijken om inspiratie op te doen. Wat leuk dat je deze mijlpaal samen met ons wilt vieren door deze super gave candy kado te gaan geven. Ziet er super uit, spannend hoor! Ik zou ook graag een gokje wagen. Heel veel succes iedereen. Lieve groetjes Marianne

corryskaart on 29 september 2011 om 22:06 zei

hoi marit
zo je gaat wel snel maar de 500 volgers super!
volger ben ik al veel langer en zou zo graag deze box willen winnen dus waag ik weer een gokje en gaat zitten duimen:-))
dus ik doe heel graag mee!
groetjes van corry

Folkje on 29 september 2011 om 22:20 zei

Hey super candy, was al volger, maar wil wel een gokje wagen

SandraR on 29 september 2011 om 22:27 zei

Wat een leuk idee, Marit! Een verrassingscandy in een door jou gepimpte doos!
Heel leuke idee en ik wil heel graag meedoen.
Volger ben ik al een behoorlijke tijd en de candy staat al in mijn sidebar.
En nu maar duimen... ;-)

Liefs, San

Ans S. on 29 september 2011 om 22:57 zei

Wat een prachtige candy, daar doe ik graag aan mee volger was ik al.

Groetjes Ans

Anita on 30 september 2011 om 03:15 zei

Hi Marit, I would love to be entered for your blog candy. Thanks for the chance :)

Ellen on 30 september 2011 om 10:14 zei

Hoi Marit,

Allereerst gefeliciteerd met het mooi aantal volgers. Heel gave candy heb je! Ik volg je al een tijdje en weet zeker dat veel van je volgers geïnspireerd worden door je mooie creaties. Weet zeker dat de doos er ook fantastisch uit zal zien! Nu maar duimen....

groetjes, Ellen

Anneke on 30 september 2011 om 11:35 zei

Ooh ik ben al een hele tijd een volger van je! en bewonder dan telkens ook je prachtige creaties :) En gefeliciteerd met je 500 volgers!! Hop naar de 600 zou ik zeggen!! Bedankt voor de kans om deze prachtige doos!!!
Groetjes Anneke

Anoniem zei

Hey Gefeliciteerd, dat is heel wat 500.

Ik wil graag mee doen met je candy, alleen krijg ik het nooit voor elkaar om het in de zijbalk te plaatsen. Ik waag er wel een bericht aan voor mijn volgers.

liefs, Eveline

simone on 30 september 2011 om 21:56 zei

Wat een super candy!Ik wil graag meedoen!
Groetjes Simone

Zita's creatieve uitspattingen on 30 september 2011 om 22:41 zei

Ik ben gewoon zo nieuwsgierig naar wat er in dat leuke doosje zit, dat ik bij deze ook een gokje waag om hem te winnen.

Fijn weekend!
Zita

Kim on 1 oktober 2011 om 08:01 zei

Gefeliciteerd met je 500 volgers. Dat zijn een hoop mensen die jouw blog de moeite waard vinden. Ikzelf kom er bij lange na niet aan. Ik doe graag mee met de candy. De sneakpeak beloofd al veel goeds. Ga vooral door met dit leuke blog.

Groetjes van Kim

Edel on 1 oktober 2011 om 23:55 zei

What a lovely candy, dear! Thank you a LOT for a chance to win!
http://edelmiracle.blogspot.com/

Hugs!

StempelenmetTanja on 2 oktober 2011 om 09:42 zei

Wat een mooie super candy geef je weg zeg..Zo mooi gesorteerd heb ik dat niet. Bij mij ligt het echt overal. Ik was al een volger van je mooie blog, dus moest nu maar ook eens je candy erop zetten.
Heel veel succes en ik kom nog vaak langs wippen.

gr tanja

Elly on 2 oktober 2011 om 19:19 zei

Ik had je altijd onder favorieten staan,kwam regelmatig een keer langs.Maar kan natuurlijk ook volger worden van je mooie blog!
Volger ben ik nu geworden als queen_ellebel,en wil graag meedoen aan de candy!

Groetjes Elly

Dorcas on 3 oktober 2011 om 16:58 zei

Hi Marit! What awesome candy! I ADORE your box, that's candy enough! I would love to win. (of course:-)
I have added your candy to my sidebar and am already a follower.
ps) I have candy up too if you'd like to take a peek.

Maria Therese on 3 oktober 2011 om 20:13 zei

I would love to enter in the draw that box looks amazing!!!

chrilvian on 3 oktober 2011 om 21:07 zei

hooiii
leuk hoor
ik doe mee en heb m op mijn blog geplaatst

Eveliene on 4 oktober 2011 om 13:17 zei

Woooowwww wat een aantal ,van harte gefeliciteerd
wat lief van je dat je ons daar in mee laat delen
Wat een prachtige candy
degene die deze candy wint ,heeft straks een prachtig juweeltje op haar werkplekje staan
daar zou ik zo elke dag van kunnen genieten
prachtig hoor
Ik ga me snel aanmelden als volger zodat ik voortaan niets meer mis van jou prachtige creatie;s mis en zet deze candy met veel plezier op m,n blog

Succes allemaal

Liefs Eef

Miranda on 4 oktober 2011 om 22:34 zei

Ik ben nogal nieuw in blogger-land en hopelijk heb ik het goed gedaan. Leuk dat je al zoveel volgers hebt, kom gerust eens op mijn blog kijken.
Groetjes, Miranda

Ellen40 on 5 oktober 2011 om 08:09 zei

Hallo Marit,
Was (nu wel) nog geen volger van je maar keek wel al regelmatig op je blog. Wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt. Ik zet hem op mijn blog.
Groetjes Ellen40

Anoniem zei

Geweldige kaarten maak je.En een leuke candy ga je weggeven.Doe het scrappennog niet zo lang dus misschien doe ik wat ideeen op.
Jolanda

Jolanda on 5 oktober 2011 om 14:29 zei

ontzettend leuke kaarten maak je en wat heb je een erg leuke candy die je weg gaat geven.
Gr Jolanda

Heidi Brawley on 5 oktober 2011 om 21:00 zei

Congrats on all the Followers!! I am a Follower! I don't have my own blog but I did post your candy on my facebook page!
https://www.facebook.com/heidi.brawley/posts/229043200482888
What an AWESOME looking box you decorated up!!! I would love to win this candy!!!
Hugs, Heidi

carol on 6 oktober 2011 om 22:11 zei

Hoi Marit

Wat heb je al veel volgers
En dan nog zo'n leuke candy
Ik doe graag mee

Groetjes Carol

Detje on 9 oktober 2011 om 18:04 zei

Oh wat een leuke doos, daar waag ik graag een gokje voor.

Groeten Detje

StempelenmetTanja on 9 oktober 2011 om 18:12 zei

Wat een mooie blog heb je zeg. En ook een schitterende candy...Ik had de candy al een tijdje op mijn blog staan, maar kon steeds geen leuk berichtje plaatsen. Maar nu wel gelukkig.
Ik zou zeggen op naar de volgende 100...

Chantal on 9 oktober 2011 om 19:41 zei

Je maakt erg mooie kaarten en die candy is echt een juweeltje. Ik zou ook graag kans maken.
Groetjes, Chantal S

Matty on 10 oktober 2011 om 09:34 zei

Wauw 500 volgers zo ver ben ik nog lang niet.
Je plaatje van de super leuke candy en de link staan op mijn blog.

Groetjes Matty

Kim S on 10 oktober 2011 om 10:41 zei

Hallo Marit!

Alweer een hele tijd ben ik een volger van je blog!
Je maakt prachtige creaties en ik doe vaak veel inspiratie op!
Ga zo door zou ik zeggen!

De candy staat op mijn blog!
Graag waag ik een kansje om zo'n mooie creatie van jouw te winnen!!

Lots of butterfly kisses

Kim

Jopie on 10 oktober 2011 om 11:28 zei

gefeliciteerd met je 500 volgers en inmiddels al meer, geweldig aantal. Ik doe graag mee lijkt me een geweldige candy om te winnen. Ik ga hem gelijk op mijn blog plaatsen.
groetjes Jopie

anneke's creaties on 11 oktober 2011 om 17:06 zei

woh geweldig al zoveel volgers en dan deze gave candy, natuurlijk doe ik graag mee, volger was ik al en je staat in mijn sitebar, bedankt voor deze geweldige kans.

groetjes anneke

oheidia on 12 oktober 2011 om 10:51 zei

Hi there. Me again. I left a comment on the candy in a wrong place (the cute monkey card) and i had to say again i will become a folower, i will link to your blog in my sidebar and i will of course visit you again - because you make really great stuff!
Hugs Heidi

Rebecca on 12 oktober 2011 om 10:54 zei

What a nice candy :) love the box! Thx for the chance!

Linking in my sidebar:
http://beccapysslar.blogspot.com/

Scrapcreaties Mirande on 12 oktober 2011 om 21:13 zei

Hoi Marit,
Wat een leuke candy. Ik wil wel een gokje wagen.
Groetjes Mirande

Anoniem zei

Hoi Marit
wat een leuke candy voor een leuke site

groetjes Yvonne Zoontjes

Prettypresents on 14 oktober 2011 om 09:32 zei

Hoi Marit,
Via Nicole kwam ik bij jou terecht. Wat een prachtige creaties heb jij al gemaakt. Ik ben meteen volger geworden want die creaties wil ik niet missen. Heerlijk al die inspiratie. De candy staat in de site-bar en veel succes met het blog.

Groetjes,
Nanda

Anoniem zei

Hoi Marit, ik heb de candy op m'n blog geplaats aan de zijkant! Ik vind het een pracht van een gepimpte box!! Ik wil wel graag meedingen naar de prijs!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Kirsty Vittetoe on 15 oktober 2011 om 22:07 zei

That is awesome, thanks for sharing!
Hey, Pixie Dust Paperie is having a giveaway, please come join in the fun!
http://pixiedustpaperie.blogspot.com/

funnie scrap ladies on 16 oktober 2011 om 00:51 zei

Hoi Marit,
Je bent mijn eerste blogcandy waarvan ik de afbeelding op mijn blog heb kunnen plaatsen. Al doende leer ik hoe ik mijn blog kan gebruiken.
Wow , wat een volgers heb jij al, mijn complimenten, maar ik volg je blog graag en blijkbaar meer mensen. Succes en natuurlijk wil ik een gokje wagen om zo'n leuke candy te winnen.
Grt. Carla één van de funnie scrap ladies

Kleine85 on 16 oktober 2011 om 08:47 zei

Hey Marit,

I put a piccie from teh candy with a direct link to your blog in my sidebar.

Thanks for having the chance to win this great candy.

HUgs, Tanja

Johanna Visser on 16 oktober 2011 om 10:52 zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers, maar je maakt ook wel prachtige creaties. Wil graag een gokje wagen voor deze mooie candy.

Groetjes Johanna

Evy G on 16 oktober 2011 om 11:28 zei

Hoi Marit!
Wauw, al zo veel volgers! Ik ben er zeker van dat het aantal nog zal groeien, kan ook niet anders met al die leuke creaties die jij maakt!
Ik zou, zoals iedereen, natuurlijk graag dit prachtige doosje met embellishments winnen. Ook zonder inhoud vind ik dit al een mooie prijs!

groetjes, Evy

Irene on 17 oktober 2011 om 09:48 zei

Allemachtig Marit, wat een gave candy! Alleen de doos krijgen zou al een feest zijn zo mooi als die er uit ziet dus je maakt het dubbel spannend door er ook nog iets in te doen. Maar ja, 500 volgers is ook wel iets speciaals waard dus heel veel dank voor deze kans!

Irene

Jenn Zeeb on 19 oktober 2011 om 07:37 zei

What a wonderful candy, I would love to be the owner. Congrats on 500 followers and on to the next 500.

Hugs
Jenn Zeeb
http://www.stamplified.blogspot.com/

Desirée-ScrapDees on 19 oktober 2011 om 08:59 zei

kom via via hier op je blog en wat een gave kaartjes maak je zeg, echt mooi hoor. En dan val ik ook nog met met neus in de boter met deze candy, ja wie wil daar geen gokje voor wagen, spannend!

Crealett on 19 oktober 2011 om 10:35 zei

Graag doe ik mee met je super gave candy.

Ik ben nog niet super bekend in blogland en heb mn eigen blog, maar nog stoeiend met hoe e.e.a. goed te krijgen...

Groetjes Alette

Crealett on 19 oktober 2011 om 11:26 zei

Hoi Marit, ik doe bij deze graag mee met je supergave candy. Enne...je creaties zijn prachtig.

Groetjes Alette

Joke on 19 oktober 2011 om 11:50 zei

Hoi Marit
Via via kwam ik op jouw blog wat heb ik zitten te genieten van al dat moois.
Geef je ook nog een candy weg ik ben meteen volger geworden en zet je op mijn blog.
Groetjes Joke

Ukka on 19 oktober 2011 om 17:20 zei

Your candy just awesome! Thanks and thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner. Linked candy on my sidebar and I'm your follower.

anne on 19 oktober 2011 om 18:53 zei

Hoe Marit, het ziet er erg mooi uit op je blog, ik ben volger geworden en zet je gelijk op mijn blog, en doe graag mee voor deze super candy gr Ank

Marlies on 22 oktober 2011 om 19:26 zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers! Je geeft een hele leuke candy weg en daar wil ik ook graag een kans op maken. Volger was ik al en ik zal je candy op mijn blog zetten.
groetjes, Marlies

Linda on 23 oktober 2011 om 23:08 zei

Hi Marit!!You have a lovely blog, and I`d LOVE to join that delicious candy:):)Thanks for the apportunity:)
Hugs from Linda in Norway:):)

Hanneke on 24 oktober 2011 om 10:36 zei

Wow, wat een mooie kaarten maak jij zeg! Ik ben je blog tegengekomen door je candy en word graag follower van je blog! Ook doe ik graag mee met je candy, het ziet er erg leuk uit. Ik kom snel weer langs om je nieuwe creaties te bekijken. Groetjes, Hanneke

Kitty Dieleman. on 25 oktober 2011 om 13:14 zei

Zo inmiddels al heel wat meer als 500 volgers maar toch word ik ook nog volger van je mooie blog.De candy staat al te pronken op m'n blog.
Succes met je hobby.

Groetjes Kitty

Иришка on 25 oktober 2011 om 23:26 zei

I have so many readers! Candy just class!!! Link on the right panel

Ann on 26 oktober 2011 om 17:14 zei

ik kwam je blog tegen in het berichtje van Nicole over haar bedrijfje en dat jij t ontwerp voor haar logo gedaan hebt! wat mooi!
en natuurlijk heb ik je gelijk op volgen gezet en doe ik graag mee aan de candy!
je maakt ook schitterende dingen!!

Tineke's hobby on 26 oktober 2011 om 17:14 zei

Dat zijn er een helboel volgers gefeliciteerd hiermee.Ik waag ook graag een gokje op de candy dankje voor die kans.
En nu op naar de 1000
Groetjes Tineke

Scrapbookdoll on 26 oktober 2011 om 18:45 zei

wat een leuk idee, de doos zieter in elk geval schitterend uit!
ik ben ook even volger geworden...
marie-anne

willkommenbienvenuewelkom on 26 oktober 2011 om 21:08 zei

Hoi,
Ik was al volger en heb je candy in mijn zijbalk gezet, supergaaf die doos! Nu maar duimen dat hij deze kant op komt ;-)
Gr.Jolanda.

Wil on 26 oktober 2011 om 22:40 zei

ge feliciteerd met je web site super gaaf en ik wil heel graag een kans maken dus ik doe mee ben volger geworden en ga nu duimen lol

Adriana on 26 oktober 2011 om 22:51 zei

Hoi Marit
Kwam via je candy op je site. Ja leuke candy. Graag! Staat op mijn blog en ben volger geworden, dus ik ben benieuwd... En ook naar je komende creaties.
Groetjes

Unknown on 27 oktober 2011 om 08:25 zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers.

Ik ben zojuist ook volger geworden en zal de Candy op mijn blog plaatsen.

Veel succes

Liefs Marjon

Tineke van der Linden on 27 oktober 2011 om 14:37 zei

Ik kwam via via op jouw blog terecht wat me niet spijt. Schitterende creaties zijn er te bewonderen! Ik heb me aangemeld als volger zodat ik nog meer moois kan komen bewonderen. Mss vind je het leuk om op mijn blog ook eens langs te komen?
Ik doe graag mee met je candy. Het ziet er prachtig uit.
Groetjes Tineke

Heike's Creativeplace on 28 oktober 2011 om 20:32 zei

Wow, what a wonderful Blogcandy. Thanks for the chance to win, i've linked you on my sidebar and i'm a follower.....

Hugs
Heike

Yvonne B on 29 oktober 2011 om 10:35 zei

Zooooo Marit wat een leuke Blog zeg. Ben op je Blog gekomen door Folkje.
Je heb geweldige creaties, ben ook meteen volger geworden.
Heb je candy ook op mijn Blog gezet. Ik schrik van hoeveel volgers je al heb leuk hoor zoveel mensen. Ik vind het trouwens een geweldige Candy, op naar de 750 volgers

succes

Diane Louise J on 29 oktober 2011 om 22:00 zei

Thanks for the chance to win you fab candy. I have posted on my sidebar and Im a follower. Thanks again. Diane x

Marjan on 30 oktober 2011 om 21:40 zei

Wow, wat ziet dat er geweldig uit! Sowieso leuke blog trouwens. Ik ben met alle liefde follower geworden.
Hopelijk ben ik nog op tijd om kans te maken op de candy. Hij staat op mijn blog iig!

groetjes,
Marjan

Pouwla on 30 oktober 2011 om 22:24 zei

Hoi Marit,

ik ben Pouwla en ik heb je superleuke blog gevonden via het blog van Nicole. Ik ben maar gelijk volger geworden om een kansje te maken op de leuke candy! Ik zou het heel leuk vinden als je ook eens op mijn blog komt kijken. ben benieuwd wat je van m'n freubels vindt. Ik ben nog maar pas begonnen dus er is een wereld voor me open gegaan, hihi.
Groetjes Pouwla.

Linda Wescott on 31 oktober 2011 om 18:02 zei

How beautifully you have altered the box. That alone is wonderful candy. I couldn't click onto your followers, but will be subscribing email. Shall put you in my sidebar, thanks for the chance to win. Hugs lin

Crealett on 7 november 2011 om 12:55 zei

Hoi Marit, al bekend wie je candy heeft gewonnen?

Liefs, Alette

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns