dinsdag 8 november 2011

3D Magnolia Stamp Tutorial - Part 2.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on dinsdag, november 08, 2011
Hallo Allemaal,
Gisteren avond wilde ik het tweede deel zoals beloofd online zetten,
maar youtube had andere plannen en wilde hem niet uploaden.
Vanochtend is het me dan toch gelukt dus hier is het vervolg op de 3D tutorial.
Ik hoop dat het nu duidelijker is hoe ik mijn 3D werkjes opbouw en uitvoer.
Mochten jullie nog vragen hebben of een leuke reactie dan lees ik deze natuurlijk graag.
Heel veel plezier en ik zie het natuurlijk ook graag als jullie het uit geprobeerd hebben!

***
Hello Everybody,
I wanted to place the 2nd part online yesterday evening,
but youtube had other plans and would not upload my video.
This morning I tried again an this time it worked so here is the 2nd part of my tutorial.
I hope this makes it a little more clear how I build up my 3D work.
If you have any questions or a comment I would love to hear them.
Have fun and of course I'd love to see it if you try this out!
handtekening

21 Lovely people left a message!:

Adriana on 8 november 2011 om 10:56 zei

Dank je wel voor deze prachtige tutorial. Ik heb ervan genoten. Allemensen wat is dat een enorme klus, maar het resultaat is heel erg mooi.
Groetjes

Irene on 8 november 2011 om 11:29 zei

Geen wonder dat het eindresultaat zo schitterend is Marit, wat een werk!!! Ik heb vol bewondering beide tutorials bekeken en blijf het verbazingwekkend knap van je vinden. Of ik dit geduld ooit op zal kunnen brengen en hoe vaak ik de mist in zal gaan met het verkeerde deel zwart maken????????? Time will tell!!!
Heel veel dank!

Irene

Anoniem zei

Ik vind het heel knap van je!
Ik weet niet of ik het geduld ervoor heb,
maar het eindresultaat is heel erg mooi!

Nog bedankt voor de duidelijke uitleg.

Groetjes van Inge

Yvonne on 8 november 2011 om 13:47 zei

Wat een klus, maar het resultaat is prachtig. Ik ga het zeker uitproberen! Bedankt voor de duidelijke tutorial. Groetjes, Yvonne

corryskaart on 8 november 2011 om 16:25 zei

hoi marit
het is een meer dan duidelijk filmpje maar wat een werk mooi om te zien maar hier kan ik mij niet in uitleven met mijn ene oog:-))
maar wat een werk en geduld moet jij bezitten!
groetjes van corry

Anoniem zei

Wow Marit, ik ben sprakeloos.........wat een geduld heb je! Ik vond de 2 filmpjes ontzettend verhelderend! En dan te bedenken dat ik jaren geleden alleen maar 3D kaarten maakte en de meeste laagjes van iedere andere kaartenmaakster had.......als ik het nu wil proberen breekt het zweet me uit en weet ik totaal geen logische volgorde meer te bedenken.......Ik denk dat ik jouw filmpjes gewoon een paar keer bekijk en hopelijk durf ik zoveel laagjes dan weer aan!
M'n complimenten Marit!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Marianne Louise on 8 november 2011 om 16:50 zei

super filmpje. Heel duidelijk uitgelegd. Bedankt. Ga ik ook eens proberen. Is een erg mooie techniek.


groetjes
Marianne

Ellen40 on 8 november 2011 om 17:00 zei

Inderdaad wat een klus, en het resultaat mag er wezen, ga het zeker een keer proberen.
Groetjes Ellen40

Babs on 8 november 2011 om 17:23 zei

Hi Marit, Thanks for this tutorial. I do my 3d work in a similar way, but I've never seen the glue you use. Do you know if it is available in U.S. or Canada? Maybe someone else has asked this question, but I understand English only.
Luv, Babs

Corry on 8 november 2011 om 18:22 zei

Hoi Marit
Een super leuk idee en ik zal hier zeker wat mee doen.
Corry

Folkje on 8 november 2011 om 22:03 zei

Wow wat een werk, daar moet je wel geduld voor hebben.Ik vind het prachtig om te zien, maar denk niet dat ik het ga uitproberen, super dat je het hebt laten zien!

Kirsty Vittetoe on 9 november 2011 om 07:38 zei

Lovely, thanks for sharing!
Hey, Pixie Dust Paperie is having a giveaway, please come join in the fun!
http://pixiedustpaperie.blogspot.com/

Esther on 9 november 2011 om 12:56 zei

Wow zeg Marit wat een geweldige videootjes heb je hier van gemaakt.
En het resultaat is echt super.
Groetjes Esther

Tina on 10 november 2011 om 06:44 zei

jee wat een klus zeg en wat een geduld allemaal voor het knippen maar het resultaat is prachtig.

Groetjes Tina

Ellen40 on 10 november 2011 om 14:02 zei

Hoi Marit,
Heb gisteren je candy binnen gekregen en ben er erug blij mee. Als mensen willen weten wat er in zat kom dan even kijken op mijn blog http://hutselfrutselellen.blogspot.com ik heb wat foto's geplaatst.
Groetjes Ellen40

krearia on 11 november 2011 om 09:28 zei

Hoi Marit,

Bedankt voor je filmpjes met de uitleg van jouw 3-d methode (met die heerlijke muziek erbij). Ik vind het resultaat echt supermooi en ga het binnenkort zeker eens uitproberen.
Je nieuwe bloglayout vind ik ook erg leuk.

Groetjes Ria

Linda Wescott on 11 november 2011 om 19:54 zei

Adorable card, love all the flowers. Hugs lin

Linda Wescott on 11 november 2011 om 20:14 zei

Great tutorial, very clever way to 3d an image. My previous comment was meant for the post above, of course, with your beautiful card. Hugs lin

Rimmie on 12 november 2011 om 15:04 zei

Hallo Marit,

M'n eerste reactie: Prachtig!
M'n tweede reactie: wat super veel werk!
Maar het mag gezegd worden het resultaat is dan ook werkelijk super mooi!
Leuk dat je dit met ons hebt willen delen!!!

Lots of butterfly kisses

Kim

Yvonne on 30 november 2011 om 16:25 zei

Hoi Marit, ik vond je tutorial over het opwerken van Magnolia's in 3D zo inspirerend, dat ik het ook geprobeerd heb. Je vond het leuk om het resultaat te zien. Bij deze nodig ik je uit om op mijn blog te kijken naar mijn poging: http://creascrapcards.blogspot.com/2011/11/kerst-winterlabel.html
Groetjes, Yvonne

Veerle - A colored mind on 27 januari 2012 om 09:20 zei

Wat een werkje zeg maar een prachtig resultaat ;-) Bedankt voor de filmpjes want het was leuk om te zien hoe je het precies allemaal doet.

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns