donderdag 10 november 2011

Ik Ben Gek Op Je Magnolia Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on donderdag, november 10, 2011
Hallo Allemaal,
Hier is dan het kaartje dat ik gemaakt heb met de stempel die ik in mijn video les heb gebruikt!
Ik vindt zelf dat het kaartje erg leuk geworden is, maar ik ben heel benieuwd wat jullie vinden.
Ik heb me met deze kaart eens lekker uitgeleefd met de bloemen...
Je kunt nooit te veel bloemen hebben zei Nicole... dus ik heb me er aan gewaagd! hihihi...
Zoals jullie vast wel opgevallen is heb ik me ook weer eens aan een geheel nieuwe blog layout gewaagd!
Ik werd de vorige een beetje beu en we hebben in huis opnieuw gedecoreerd,
dus dacht ik: "Laat ik mijn blog weer eens ombouwen zodat het bij ons interieur past!" ;)
***
Hello Everybody,
Here is the card I made using the stamp I used in making my video tutorial!
I think this card turned out really cute, but I'm curious as to what you guys think.
I went a little crazy with the flowers on this one...
My  friend Nicole says you can never use to much flowers... So I went for it! hihihi...
As you might have noticed I also made myself a totally new blog layout!
I got fed up with my last blog layoutand because we changed the decoration of our house,
I figured I'd make my new blog layout to go along with our new interior! ;)
Challenges:

Wild Orchid Challenge - Brown & Blue.
Charisma Cardz - Cutesy Projects.
Just Magnolia - Anything Goes.

Materials:


Image: Magnolia.

Sentiment: My Friend Ronnie.
Colouring Medium: Copic Ciao Markers.
W00,W1,W2,E31,E33,E35,R02,R05.
Papers:
My Minds Eye - Fine and Dandy "True Blue".
My Minds Eye - Lost & Found "Portobello Road".
Embelishments: H.J. van de Kerkhof Fournituren - Lint.

Wild Orchid Crafts - Mullberry Paper Roses.
Tools: LERO Hobby - 3D Lijm Kit.
Pergamano - Ciseleer Matje en Pennen.
Tim Holtz - Vintage Photo Distress Ink.
Memento - Tuxedo Black Ink.
Gluegun.
handtekening

23 Lovely people left a message!:

roelie on 11 november 2011 om 00:10 zei

je kaart is prachtig geworden de strik en bloemen er bij heel mooi

ik ga de 3d ook nog een proberen vind het erg gaaf

gr roelie S

Lia on 11 november 2011 om 07:30 zei

Schitterende kaart en prachtig afgewerkt, leuk dat je paperpiercing toepaste,

groetjes Lia

Desirée-ScrapDees on 11 november 2011 om 07:38 zei

wat een plaatje zeg, echt heel mooi!

Liberta on 11 november 2011 om 07:54 zei

Wauw Marit de kaart is super geworden.
heb je filmpje ook bewonderd en ik ga het zeker een x uitproberen.
Je nieuwe achtergrond is helemaal top.

Liefs, Lieb

sofietjes handwerken on 11 november 2011 om 08:06 zei

Die kaart is heel erg mooi geworden met al die bloemetjes erop.
Ik vind het wel leuk altijd van die bloemen.
Groetjes sofie

Pouwla on 11 november 2011 om 08:32 zei

Hoi Marit,
je blog ziet er fantastisch uit! Ik heb je filmpjes bekeken, maar wat een werk om zo'n magnoliaatje te maken! Ik wil het wel proberen maar het lijkt me wel moeilijk, hihi. Je kaartje is heel mooi geworden.
Fijne dag, groetjes Pouwla.

Miranda Slagboom-de Groot on 11 november 2011 om 08:39 zei

Het is een prachtige kaartje.
Groetjes Miranda

krearia on 11 november 2011 om 09:25 zei

Hoi Marit,

Ik vind je kaart helemaal te gek geworden. De kleuren zijn heel erg mooi en de hoeveelheid bloemen valt toch wel mee. Ik vind het niets teveel hoor.

Groetjes Ria

JOKE on 11 november 2011 om 09:40 zei

Wat een geweldige kaart!!! Hele mooi kleuren en telkens als ik iets zie met paperpiercing denk ik dat ga ik ook doen...Ik vind het zó leuk maar het is er nog niet van gekomen.....
Liefs Joke

creacora on 11 november 2011 om 09:51 zei

geweldig kaartje !!! erg leuk Tilda met zulke mooie kleren en schoentjes aan Top gedaan !

groetjes Cora

Anoniem zei

Hij is niet gewoon leuk, hij is prachtig geworden vind ik. Wat een mooie kleuren en details bij elkaar gezocht. En al je bloemen doen het het ook ontzettend mooi erop.
Groetjes Joke

Irene on 11 november 2011 om 11:24 zei

Wat een prachtig eindresultaat en bloemen zijn altijd goed!!
Staat er ook een nieuwe (LEUKE!)foto boven in of heb ik dat fout? Wat ik van je nieuwe bloglook moet vinden weet ik nog niet....ff wennen.......wel pretty shocking vergeleken met het vorige romantische geheel!

Fijn weekend, Irene

PatriciaKleijn on 11 november 2011 om 16:56 zei

mooi kaartje zeg...

Liefs,
Patricia

corryskaart on 11 november 2011 om 17:34 zei

hoi marit
wat een geweldig mooie kaart met een prachtige strik!
groetjes van corry

Unknown on 11 november 2011 om 17:37 zei

Leuk kaartje! Lieve Groetjs Debbie

Ans S. on 11 november 2011 om 19:35 zei

Wat een schitterende kaart, leuk met zoveel bloemen.

Groetjes Ans

Maria Therese on 11 november 2011 om 20:24 zei

Gorgeous sweetie ♥ and wooooooooow cutting out all those tiny hearts.. fab new look on your blog layout too!

Denise Gutierrez on 11 november 2011 om 20:29 zei

awwwe your card came out great! and your friend is right you cannot have too many flowers!

Unknown on 11 november 2011 om 20:47 zei

Hij is super geworden!! Heel erg leuk met 3D en ik ben ook helemaal weg van die bloemen! Het filmpje is ook erg duidelijk, dankjewel daarvoor. Ik ga het vast en zeker ook een keer proberen :D.

Groetjes, Priskilla

Jacqueline (Sjakkie) on 12 november 2011 om 09:10 zei

Het is een super mooi kaartje, prachtig gedaan. Je blog is ook mooi, leuke kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Riet on 12 november 2011 om 15:14 zei

Wat een prachtige kaart Marit.

Liefs Riet.

SandraR on 12 november 2011 om 22:33 zei

Prachtige kaart! Mooie kleuren en prachtige details! Een toppertje!

Liefs, San

Gem on 15 november 2011 om 12:24 zei

really sweet creation! Thanks for playing along at Charisma with our Cutesy theme! Gemma x

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns