woensdag 25 mei 2011

Little Fleur's Sleepover Minibook.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on woensdag, mei 25, 2011
Hallo allemaal,
Hier ben ik weer met een nieuwe creatieve uitspatting! LOL
Een tijdje terug kwam kleine Fleur lekker bij ons logeren omdat haar mama en papa een feestje hadden.
Natuurlijk heb ik weer heelijk wat foto's kunnen maken van Fleur en mijn kleine man die samen spelen.
En deze foto's  heb ik deze keer weer in een fleurig (leuke woordspeling) miniboekje samengevat.
Dit miniboekje heb ik gemaakt van 3 rechthoekige enveloppen (maat: 11x22cm)
die ik in het midden met borduurgaren aan elkaar heb genaaid.
Ik hoop dat ik jullie er weer mee kan inspireren.
***
Hello everybody,
Here I am again with another creative adventure! LOL
A while back little Fleur came for a sleepover because mum and dad had a party to go to.
Of course I was able to shoot some fun photos of Fleur and my little man playing together.
And with these photos I made this colourfull minibook.
I made this minibook out of 3 rectangular envelopes (size 11x22cm)
and stiched the mid section together with some embroiderie yarn.
I hope this will inspire you guys again.




Challenges:

Papetake Weekly - Pale Pretty Pastels.
Truly Scrumptious - Anything Goes.
Crafts 4 Eternity - Embellishment Recipe.

Materials:

Papers: K&Company - Dollhouse Scarp-pad-to-go.
White Business Envelopes Size: 11x22cm.
Embelishments: Kars - White Pearls.
K&Company - Dollhouse Diecut shapes.
Xenos - Ribbons, Felt Borders & Fabric Flowers.
Your Soap - Metal Corners.
Wild Orchid Craft - Paper Roses.
Prima Marketing - Paper Flowers.
Making Memories - Brads& Lace.
Paper Doilies form stash.
Goldmann - Lace & Ribbon.
Pink Embroiderie Yarn from stash.
Tools: Martha Stewart - border punches.
handtekening

13 Lovely people left a message!:

Anoniem zei

Hoi Marit!! Wat een prachtig boekje. Mooi papier! Ik heb ook wel eens met langwerpige enveloppen zo'n boekje gemaakt, maar dan had ik de rug niet geborduurd maar met een lint aan elkaar bevestigd. Maar dit vind ik een mooie variatie!!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

marjoleincreatief on 25 mei 2011 om 17:45 zei

Wow wat een skattie, zowell Fleur als je boekje. Kunstig gemaakt hoor!!!

Groetjes marjolein

Caro's Kaartjes on 25 mei 2011 om 18:23 zei

CUTE!!!

Liesbeth on 25 mei 2011 om 19:45 zei

Erg mooi Marit,
Foto's zijn ook erg leuk.
gr. Liesbeth

Ellen on 25 mei 2011 om 19:46 zei

Superleuk idee, zo'n boekje. En het ziet er ook nog eens prachtig uit!

groetjes, Ellen

pinky on 25 mei 2011 om 20:54 zei

Stunning little book. Thanks for joining us at C4E this week.
Pinky

Saskia on 25 mei 2011 om 20:57 zei

Oooh... wat prachtig!!! Een supermooi en lief boekje is het geworden!!!!!! :)

Scrappingann on 25 mei 2011 om 20:59 zei

Jeetje Marit wat is dit een geweldig boekje geworden, leuk hoor zo'n logeerpartij met "Tante"
Groetjes van Scrappingann

Shelly on 25 mei 2011 om 23:57 zei

Wow!!! Absolutely gorgeous!

marja on 26 mei 2011 om 12:38 zei

Wooow Marit wat een geweldig mooi boekje is het geworden!!!!!

Lieve groetjes Marja.

michele on 26 mei 2011 om 13:33 zei

Fabulous album Marit! Thanks for joining us at C4E this week hugs x

Sandra1968 on 26 mei 2011 om 19:19 zei

Dit ziet er geweldig leuk uit!
Groetjes, Sandra

Michele Roos on 26 mei 2011 om 21:31 zei

Such a gorgeous album Marit. Thanks for joining us this week at Truly Scrumptious. Hugs Michele x

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns