woensdag 4 mei 2011

Happy Birthday To Me!!!

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on woensdag, mei 04, 2011
 
Ja ja het is weer zover... weer een jaartje ouder geworden vandaag!
Vanochtend ben ik heerlijk verrast door Niels en de kindjes met een ontbijtje op bed en kadootjes.
Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor alle kaartjes en mailtjes.
En nu op naar de 35...oei!!!   ha ha ha.
***
Yes it's that time of the year again... It's my birthday today!
This morning Niels and the kids surprised me with breakfast in bed and presents.
I also want to thank everyone for all the cards and emails.
And now on to the big 35...ouch!!!   ha ha ha.
handtekening

23 Lovely people left a message!:

Maria Therese on 4 mei 2011 om 09:56 zei

Happy birthday sweetie!!

Welkom bij Happy Stamper on 4 mei 2011 om 10:11 zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een mooie dag mag hebben.

lieve groetjes
angelique

Anneke. on 4 mei 2011 om 10:12 zei

Gefeliciteerd met je, Marit! Maak er een leuke dag van.
Groetjes Anneke.

San on 4 mei 2011 om 10:29 zei

gefeliciteerd! Fijne dag

groetjes san

Nathje on 4 mei 2011 om 10:36 zei

Een hele gelukkige verjaardag, geniet ervan, het is jouw dag vandaag! :)
Nath

Lia on 4 mei 2011 om 10:58 zei

Van harte gefeliciteerd hoor met je verjaardag, geniet ervan,

groetjes Lia

Sieta on 4 mei 2011 om 12:20 zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag .
Lieve groetjes Sieta

marjoleincreatief on 4 mei 2011 om 12:42 zei

Heel erg gefeliciteerd. Laat je lekker verwennen!!!!

Groethes marjolein

Ellen on 4 mei 2011 om 12:46 zei

GEFELICITEERD! Heb een gezellige dag en laat je maar flink verwennen.

groetjes, Ellen

Anoniem zei

Gefeliciteerd, ik hoop dat je een super leuke dag zult hebben.

Eveline

Peggy on 4 mei 2011 om 13:07 zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag !
Maak er een fijne dag van.
Groetjes Peggy * Mollemieke *

Nicole Verkooijen on 4 mei 2011 om 13:39 zei

Er is er een jarig, hoera, hoera
Dat kun je wel zien, dat is hij
Dat vinden wij allen zo prettig, ja-ja
En daarom zingen wij blij

Hij leve lang, hoera, hoera
Hij leve lang, hoera, hoera
Hij leve lang, hoera, hoera

Zow, ik moest ff voor je zingen LOL Van harte gefeliciteerd en dat je nog maar heeeeeeeeeeeeeeeel oud mag worden ( dan wil ik je rollator wel pimpen !!! * grijns *

Liefs Nicole x x x x

Annemarie en Merit on 4 mei 2011 om 13:44 zei

Van Harte GEFELICITEERD

Marianne on 4 mei 2011 om 13:53 zei

Gefeliciteerd!! Groetjes, Marianne

Marie-Anne on 4 mei 2011 om 14:57 zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een hele fijne dag vandaag met je gezin.

Groetjes,

Marie-Anne

Marijke on 4 mei 2011 om 15:33 zei

Gefeliciteerd en een hele fijne dag!!
Groetjes, marijke en Chantal

corryskaart on 4 mei 2011 om 18:38 zei

hoy marit
van harte gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst, en morgen mag ik een jaartje ouder vieren,ha,ha!
groetjes.....corry

Thea on 4 mei 2011 om 18:51 zei

GEFELICITEERD en een fijne dag :):)

Gr Thea

SandraR on 4 mei 2011 om 19:30 zei

Gefeliciteerd, Marit! Geniet van JOUW dag! (ook al issie bijna voorbij...)

Groetjes, Sandra

Hetty on 4 mei 2011 om 19:58 zei

Van harte gefeliciteerd

gr hetty

Gaby on 5 mei 2011 om 04:24 zei

HAPPY BIRTHDAY! I hope this year is the best for you!
So cute that your family is spoiling you with breakfast in bed!

Peggy Vlaswinkel on 5 mei 2011 om 08:46 zei

*bloos* *bloos* ben gewoon een dag te laat om mijn scrap-dinnetje te feliciteren...sorrryyyyyy
GEFELICITEEEEEEERD!!!
hoop dat je een super dag hebt gehad!!
HELE DIKKE KNUFFFFFFFFFFF

Sue from Oregon on 8 mei 2011 om 17:35 zei

I have just found your blog and love all your wonderful creations! I love your mini...! I have just become a new follower too!

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns