donderdag 26 mei 2011

A Flower Is Natures Smile Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on donderdag, mei 26, 2011
Hallo Allemaal,
Met dit kaartje ben ik wat uitgeschoten met de bloemetjes, ha ha ha.
Voor de rest heb ik het kaartje vrij rustig gehouden omdat de bloemen al erg veel zijn.
Ik heb de jurk van Tilda gepaperpieced in twee verschillende dessins.
En de hartjes van de bloemen voorzien van pareltjes met de Perlen Pen.
De tekst is een van mijn eigen GRATIS digitale stempels en is HIER te vinden.
Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden?!
***
Hello Everybody,
With this card I went a little overboard with the flowers, ha ha ha.
For the rest I've kept this card fairly simple because the flowers are a lot at it's own.
I've paperpieced Tilda's dress in two differend patterned papers.
And gave all the flowers little pearl hearts with the Perlen Pen.
The text is a FREE digital stamp of mine and it can be found HERE.
I hope you will like this card again?!

Challenges:

Lexi's Creations - Spots and/or stripes.
Creative Card Crew - Anything Goes.
Crafts And Me - Pearls & Gems.

Materials:

Image: Magnolia.
Sentiment: MMDesigns.
Colouring Medium: Copic Ciao Markers.
W1,W2,W3,YG11,YG23,BG13,Y21,
R83,RV34,E42,E43,E50,E51,E53,E93.
Papers: My Minds Eye - Stella and Rose - Gertie.
DeAgostini - Scrap from A to Z.
Embelishments: Kars - Rhinestuds.
Tools: Viva Decor - Perlen Pen - Eis Weiss.
Zig - 2 Way Glue "Sqeeze & Roll" Pen.
Stationary Zone - 3D Foam Tape.
handtekening

15 Lovely people left a message!:

Saskia on 26 mei 2011 om 09:59 zei

Dit is echt een fleurige kaart! SUPER!!!!! :)

SandraR on 26 mei 2011 om 10:10 zei

Ik vind 'm geweldig! Wel druk inderdaad, maar dat is meteen de charme van deze kaart. Errug leuk!

Groetjes, Sandra

Annemarie en Merit on 26 mei 2011 om 10:25 zei

wow wat een super gave kaart is dit.
heerlijk al die bloemetjes en dan dat schattige gepaperpiecde jurkje!!!!

groetjes Annemarie en Merit

Anoniem zei

Oooh, al die bloemetjes!! Echt heel mooi! Tilda is ook leuk zo, gepaperpieced!
xxx
Dutch Tulip
Marja

corryskaart on 26 mei 2011 om 11:53 zei

hoy marit
nou ik vind de kaart echt een snoeppie geworden en de bloemetjes vind ik prachtig!
groetjes...corry

marja on 26 mei 2011 om 12:00 zei

Wat een heerlijk kaartje Marit, super al die bloementjes.
Wat heb je dat jurkje mooi gepaperpiercd.

Lieve groetjes Marja.

Ellen on 26 mei 2011 om 14:22 zei

Hartstikke leuk zo met al die bloemetjes. En doordat ie verder rustig is gehouden en de kleuren hetzelfde is ie goed geslaagd.

groetjes, Ellen

arjette on 26 mei 2011 om 15:22 zei

Hoi hoi,

wat een prachtig kaartje!!! Wat heb je dat jurkje leuk gedaan zo zeg!!!

Gr. Arjette.

Thea on 26 mei 2011 om 17:12 zei

Hoi Marit,

Wat een ontzettend lief en fleurig kaartje!

Groetjes Thea

Sandra1968 on 26 mei 2011 om 19:06 zei

Wauw, wat een geweldig mooie kaart!

Unknown on 26 mei 2011 om 19:30 zei

Hoi Marit, jeetje zeg wat een prachtige kaart zo met al die gestanste bloemetjes. Het ziet er schitterend uit en ik vind de kleuren ook prachtig. Groetjes, Frea

Cordine on 26 mei 2011 om 20:17 zei

Prachtig kaartje!
Groetjes
Cordine

caroline on 26 mei 2011 om 20:23 zei

heel erg mooi en fotoalbum ook
maar hoe maak je die ingekleurde kledij met papier ?
groetjes uit belgie
caroline

Maria Therese on 26 mei 2011 om 21:32 zei

So beautiful!!

gina g on 26 mei 2011 om 23:13 zei

Beautiful card. Thanks for joining us at Crafts and Me for our challenge this week. luv gina xx

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns