maandag 25 januari 2010

Funky Charlotte Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on maandag, januari 25, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Wat een geweldige digi is dit zeg!!!
Toen ik de preview zag wilde ik haar meteen in het rood kleden.
Ik had nog dit papier van Rayher liggen en had al meteen
de layout in mijn hoofd zitten!
***
What an amazing digi this is!!!
When I saw the preview I knew I wanted to dress her in red.
I still had this paper laying around
And the layout of the card popped up in my head!

Challenges:


Materials:

Colouring Medium: Copic Ciao Markers -
R00,RV10,Y38,Y21,Y11,R59,R27,R35,E35,E33.
Papers: Rayher Red/White Dotted Paper.
Embelishments: Kars - Pearls.
Xenos - Ribbon.
Tools: Signo - White Gelpen.
Fiskars - Threaing Water borer punch.
handtekening

4 Lovely people left a message!:

Consueel on 25 januari 2010 om 16:45 zei

Zij is super leuk geworden wijfie...
hhahahaah zit meteen te denken wat ik net tikte op msn... hihihihi
Geweldig...

*Hugs* C.

Annemiek on 25 januari 2010 om 18:16 zei

Hij is leuk, lekker in het rood! Ik ben vandaag met hetzelfde papier bezig geweest! Zaterdag had ik een theedoosje er mee gepimpt en er vandaag dus een kaart in dezelfde stijl bij gemaakt.

Marlieke on 25 januari 2010 om 19:07 zei

Hoi marit, wat een prachtige layout heb je voor dit kaartje gemaakt! Heel erg gaaf!

Angela on 27 januari 2010 om 15:21 zei

Love this!! So pretty with all the red, black and white color combo!!
Angela

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns