donderdag 14 januari 2010

Thinking of Youu Hooo Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on donderdag, januari 14, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Het is weer een schets met heel veel laagjes... een uitdaging...
maar ik heb er wel weer voor gekozen de schuine laag weg te laten
omdat ik dit mooier vindt staan bij mijn kaart!
***
It's a sketch with many layers again... a challenge...
But I've chosen to leave out the diagonal layer
because I think it looks better on my card!

Challenges:

Create4Fun - Week 02 Sketch.

Materials:

Image: Dustin Pike.
Colouring Medium: Copic Ciao Markers -
V06,V95,YR04,Y38,B00.
Papers: Doodlebug - Plum Passion.
DeAgostini - Scrap van A tot Z.
Embelishments: Zeeman - Rhinestone Leaves.
Green Embroidery Yarn from stash.
Tools: Xenos - 3D Foam.
handtekening

7 Lovely people left a message!:

mu42800 on 14 januari 2010 om 16:20 zei

rho superbe hibou !!!
a very nice card
bizz Mu

Ageeth on 14 januari 2010 om 16:40 zei

Hij is weer ernstig leuk Marit.

Annemarie en Merit on 14 januari 2010 om 19:30 zei

Wat een ontzetten gave kaart zeg die uil vind ik helemaal te gek.

groetjes Annemarie en Merit

Consueel on 14 januari 2010 om 20:04 zei

Hij is weer super mop...

*Hugs* C.

Fabiola on 14 januari 2010 om 20:40 zei

trop chou hou!

Anne-Marije on 14 januari 2010 om 20:50 zei

Hallo Marit,
Wat een geweldige kaart. Die digistamp van Dustin Pike is ook zo leuk!
Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.
xxx Anne-Marije

Lischa on 22 januari 2010 om 00:53 zei

wat een prachtig kaartje heel leuk

groetjes jolanda

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns