vrijdag 12 juni 2009

Nuts About U - Milk Carton.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on vrijdag, juni 12, 2009
Het was weer eens tijd om mijn mannetje te verwennen!
 Daarom heb ik dit schattige melk pakje met lekkere nootjes voor hem gemaakt!
Hij komt straks thuis vanuit zijn werk en ben benieuwd of hij het net zo leuk vindt als ik!!! ;) *LOL*
Misschien ook leuk met de favoriete snoepjes van iemand die jarig is!!!
Maar je kunt dit natuurlijk ook maken met een andere inhoud naar keuze.
Denk bijvoorbeeld aan badparels, zeepjes, Koffie of thee. De mogelijkheden zijn naturlijk eindeloos!
En we mogen natuurlijk vaderdag niet vergeten volgende week zondag!!!
***
It's time to spoil my hubby again! That's why I made him this cute milk carton with yummy nuts!
He is about to come home from work and I'm curious if he likes this as much as I do!!! ;) *LOL*
Maybe this would be fun with the candy favorites of someone who celebrates their birthday!!!
But this could be made with anything you would like in it.
Think about bathpearls, soap, coffee or thee. The possibilities are endless!
And we can't forget about fathersday coming sunday next week!!!
handtekening

1 Lovely people left a message!:

Consueel on 14 juni 2009 om 01:24 zei

Mop wat heb je weer een mooie dingen gemaakt...

Dacht laat ik dit x maar op de laatste reageren.

Alles staat op de pc maar nog niets geplaatst...
Ga kijk of ik dat morgen even kan doen.

*Hugs* C.

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns