maandag 22 juni 2009

Doggy Treat - Milk Cartons.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on maandag, juni 22, 2009
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Omdat een vriendin van mijn schone mams zondag haar twee nieuwe puppy's mocht ophalen
wilde mijn schone mams een kleinigheidje geven.
Ze had mij gevraagd twee melk pakjes te maken met de namen van de puppies! (SAAR & NOOR)
Ik ben lekker aan de slag gegaan en was zelf erg tevreden met het resultaat!
De vriendin van mijn schoonmoeder vond het zo leuk dat ze het zonde vond de pakjes te openen
en ze staan nu mooi op de bench van de hondjes te pronken!
***
Because a friend of my mother in law went to pick up her new puppy's on sunday
my mother in law wanted to give her a little something.
So she asked me to make two milk cartons with the names of the puppy's on hem! (SAAR & NOOR)
I went and made her these two boxes and I was verry pleased with the outcome of them!
The friend liked the pressies so mutch she didn't want to open them
and now they are standing on top of the puppy's bench showing off to everyone who can see them!

Materials:

Papers: Cardstock.
Embelishments: Xenos - Ribbon.
Colors Unlimited - Ribbon.
Making Memories - Mini Shimmer Alpha - Metro - Rust.
Tools: QuicKutz - Silhouette (original).
Scor-it - Scoring Board.
handtekening

2 Lovely people left a message!:

Marlieke on 22 juni 2009 om 22:48 zei

Ik vind ze zooo schattig en mooi! :-D

Consueel on 22 juni 2009 om 23:24 zei

Ze zijn geweldig geworden...
Top gedaan mop...

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns