dinsdag 27 maart 2012

'Alice In Wonderland Pocketwatch' Necklace.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on dinsdag, maart 27, 2012

Hallo Allemaal,
Voor deze ketting heb ik me geheel aan het 'Alice In Wonderland' thema gehouden.
Het zakhorloge heb ik leeg gemaakt en daarin met Ice Resin een steampunk achtig tafreeltje gemaakt.
Ik heb een van de plaatjes (van het theefeestje) gebruikt en hierop gewerkt met klok radertjes en glitter.
Aan de ketting zelf heb ik vervolgens allemaal charms bevestigd met dit zelfde thema.
Verder is de ketting van veel Swarovski Kristal voorzien voor een extra 'WAUW' factor.
***
Hello Everybody,
For this necklace I've kept to the whole 'Alice In Wonderland' theme.
I've emptied the pocketwatch and worked with Ice Resin to create a steampunk like scene in it.
I've used one of the images (from the teaparty) and workt on it with watch parts and glitter.
On the necklace I added lots of charms that go with the same theme.
Further I've added lots and lots of Swarovski Crystals for some extra 'WOW' factor.


Materials:

Silver metal Chain and Charms.
Swarovski Crystal Beads (8mm).
Silver Coloured Large Pocket Watch.
Small Silver metal Jumprings (5mm).
2inch Silver metal eyepins.
Ice Resin (2 component)
Vintage Alice In Wonderland Image.
Creative Collection - Glossy Multi Sealer.
Art Talent - Irridescent Glitter.
Halfback Pearls.
White Silk Ribbon (3mm)
Pliers & Wire.
handtekening

7 Lovely people left a message!:

Anoniem zei

Wat maak je toch prachtige en aparte dingen! Groet Michelle

Ditta on 27 maart 2012 om 11:02 zei

Wauw, dit is echt heel mooi! wat een prachtig sieraad!
Liefs Ditta.

Joke on 27 maart 2012 om 11:32 zei

Wat een prachtig sieraad heb je gemaakt.
groetjes Joke

Emily on 27 maart 2012 om 13:59 zei

Simply stunning! Absolutely gorgeous!

Veerle - A colored mind on 28 maart 2012 om 12:36 zei

Super mooi!

Nicole Verkooijen on 30 maart 2012 om 11:06 zei

Hey Lieffie
Ik vind je ketting echt super geworden. Je weet ik vind het zelf niets om te maken, maar jij hebt er echt talent voor. Ik vind het geweldig hoe je alles zo bijpassend bij het thema hebt gevonden !!!

Liefs van je din.
Nicole x x x

Fienny :) on 31 maart 2012 om 20:56 zei

Heey Marit,
Heel leuk en mooi gedaan zeg, heel leuk bedacht.
Ik heb een keer zo'n ketting gemaakt met een klein flesje eraan, met Engelenstof erin.
Omdat ik gek ben op Engeltjes, zo kwam ik op dat idee.
Was ook een groot sux6, vooral voor mij.
Marit ga zo door, jij heb leuke ideeën.
Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns