zondag 5 juni 2011

Follower Problems / Volgers Problemen!

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on zondag, juni 05, 2011
Hallo Allemaal,
Steeds vaker krijg ik emails van mensen die problemen hebben met de volgers gadget op hun blog.
Of dat ze op mijn en andere blogs de volgers gadget niet kunnen vinden en zo dus betreffende blog niet kunnen volgen.
Ik probeer dit probleem al enige tijd online te vinden en moet helaas bekennen dat ik de oplossing nog niet gevonden heb.
Zodra ik er wel uit ben wat hier nou aan te doen is zal ik dit uiteraard op mijn blog met jullie delen!

Wel heb ik een (tijdelijke) oplossing hoe je toch het betreffende blog kunt toevoegen aan je leeslijst!
Hier onder zal ik proberen via een aantal plaatjes uit te leggen wat te doen.
Als je de plaatjes groter wilt bekijken hoef je hier enkel even op te klikken voor een grotere weergave!
Ik zal deze uitleg zowel in het Nederlands doen als in het Engels.
***
Hello Everybody,
More often I get email from people who encounter problems with the followers gadget on their blogs.
Or the issue that they can't find the followers gadget on mine or other blogs and therefor can't follow these blogs.
I've been trying to find the solution for this problem online for some time now and I am sorry to say I havn't found it yet.
When I do find it I will surely share the solution with you guys here on my blog!

However I do have a (temporarely) solution on how to still add these blogs to your reading list!
Under here I will try to explain through a couple of images what to do.
If you'd like a bigger view of the images just click on them and they will show up bigger!
I will be doing this explanation in both Dutch and English.

HOE TE VOLGEN - HOW TO FOLLOW:

1. Eerst ga je naar je persoonlijke Blogger Dashboard.
1.First you go to your personal Blogger Dashboard


2. Scroll dan naar beneden naar je 'Leeslijst'.
2. Then scroll down to your 'Reading List'.


3. Onderaan je leeslijst vindt je een blauwe button met 'Toevoegen' hier klik je op en een box zal openen.
3. Under your reading list you will find a blue button with 'Add' just click it and another box will appear.


4. Vul hier het blog adres in van het blog dat je wilt volgen en klik op 'Volgende'.
4. Add the blog adress of the blog you wish to follow to the box and click ' Next'.

Het blog is nu toegevoegd aan je leeslijst en is vanaf dat moment als normaal te volgen!
Ik hoop dat ik hiermee een klein beetje heb geholpen en wens iedereen veel succes met bloggen. ;)
***
The blog is now added to your reading list and can be followed as usual!
I hope I have helped a little bit with this and wish everybody much luck with blogging. ;)
handtekening

9 Lovely people left a message!:

Aartje on 5 juni 2011 om 10:58 zei

Hallo Marit, dank jewel voor de tip. Was inderdaad ook al tegen het probleem aangelopen. Groeten Aartje

JB on 5 juni 2011 om 11:30 zei

Hoi Marit ,

ik kan je wel kussen ;) . Bedankt dat je al
een tijdelijke oplossing hebt , want ik heb
ook problemen met mijn volgers .

Dikke knuffel Jenny

Caro's Kaartjes on 5 juni 2011 om 11:50 zei

Wat heb je dat netjes uitgelegd!!!

Lydia Boode on 5 juni 2011 om 11:56 zei

Hoi hoi,
Wanneer je google chroome installeerd zijn alle blogger problemen voorbij. Google chroom kan je gratis downloaden, en werkt nagenoeg hetzelfde als explorer. wil je in een later tijdstip weer terug naar explorer kan je deze normaal opstarten. Chroom overschrijft niet.

groetjes
Lydia

Esther on 7 juni 2011 om 16:55 zei

Bedankt voor je goeie uitleg! Ik heb hier ook mee te kampen en het gekke is dat op google chrome het wél te zien is dus logischerwijs zou je zeggen dat het bij explorer moet liggen,maar hoe het op te lossen??
Bedankt voor de uitleg in ieder.

Groetjes,Esther

jolanda on 23 juni 2011 om 16:37 zei

Thanks,ik heb nog wel meer vragen over blospot maar ja beginnend he?

Folkje on 29 september 2011 om 20:21 zei

Helemaal super ik zit al dagen te klooien om het voor elkaar te krijgen, maar zo kan ik weer verder, heel erg bedankt

Folkje on 29 september 2011 om 20:22 zei

Heel erg bedankt, ik zit dus ook met dit probleem en zo kan ik weer verder, helemaal super

Folkje on 29 september 2011 om 20:23 zei

Super, ik kan weer even verder, heel erg bedankt, was al tijden aan het klooien

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns