dinsdag 25 januari 2011

Cheeky Cake Happy Birthday Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on dinsdag, januari 25, 2011
Hallo Allemaal,
Hier weer een kaartje van mij terwijl ik momenteel even in het ziekenhuis lig.
Ik heb voor dit kaartje de heerlijke stempel van The Greeting Farm gebruikt.
Als je even op de foto klikt om hem te vergroten kun je goed zien...
dat ik het taartje bewerkt heb met Glossy Accents om hem geglazuurd te doen lijken.
Ik vindt het zelf een heel leuk en landelijk kaartje geworden.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!?
***
Hello Everyone,
Here another card from me while I'm currently in the hospital for a while.
I've used this gorgeous stamp from The Greeting Farm for this card.
When you click the photo to enlarge it you can see...
that I've added some Glossy Accents to it to make it look glazed over.
I think it turned out to be a fun and country like card.
I can't wait to hear what you guys think of this one!?

Materials:

Colouring Medium: Copic Ciao Markers.
YR00,E95,E49,E37,E33,E31,Y21,R59,R46,R05,B00,G14,YG23,C3,C1.
Papers: My Minds Eye - Dazzling "Summer" Sweet Midori.
Embelishments: Van De Kerkhof Fournituren - Ribbon.
Wild Orchid Crafts - Paper Roses.
Always Surprise - Paper Roses (red heart ones)
Create4Fun - Paper Doily.
EurolanD - Rhinestones.
Tools: Big Shot Machine.
Nellie's Multi Frame's - MFD020.
Spellbinders - Shapeabilties Double Ended Tags.
Martha Stewart - Branch punch.
Stationary Zone - 3D Foam.
handtekening

9 Lovely people left a message!:

Ellen on 25 januari 2011 om 11:38 zei

Heel gaaf kaartje en vast even een heerlijke afleiding voor je. Ik wens je veel sterkte vooral na de operatie. Hopelijk herstel je snel en kun je weer lekker aan de fröbel!
Hou je taai.

groetjes, Ellen

Sandra1968 on 25 januari 2011 om 12:32 zei

Wat een superleuke kaart!
En van harte beterschap en een voorspoedig herstel.
Groetjes, Sandra

Annemiek on 25 januari 2011 om 12:47 zei

Yammie kaartje! Lekkere frisse kleuren, je kaartje heeft wel een nostalgische sfeer. Lekker dat je even wat op de pc kan doen zo, dat leidt even af! Heel veel sterkte morgen voor de operatie, hopelijk geeft het eindelijk het resultaat waar je al zo lang op wacht.

Lieve groetjes, Annemiek

Unknown on 25 januari 2011 om 13:51 zei

Het is een schatje Marit. Groetjes, Frea

Eline Wiebrens on 25 januari 2011 om 15:46 zei

Hoi Marit,

Een erg mooi kaartje,heel vrolijk. Ik wens je tijdens en na de operatie heel veel sterkte en dat je weer maar gauw opknapt. En spoedig herstel en dan weer lekker knutselen.
groetjes Eline

chantal on 25 januari 2011 om 19:19 zei

schitterend kaartje marit
erg leuk gedaan
liefs chantal

Sandra on 25 januari 2011 om 21:21 zei

Hi Marit....just popped by to wish you all the best with your op...hope all goes well....

Take care
San x

eline on 26 januari 2011 om 11:06 zei

heel veel sterkte met de operatie en natuurlijk erna weer opknappen.

groetjes eline

Anda on 27 januari 2011 om 16:57 zei

Hoi Marit,

Operatie geslaagd? Je wil toch niet zeggen dat je in het ziekenhuis kaarten aan het maken bent, haha, ik zie het al voor me. De kaart is erg leuk geworden. Heel veel beterschap!!

Liefs
Anda

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns