maandag 10 mei 2010

Mom's Jewelry Box & FREEBIE!

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on maandag, mei 10, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Voor moederdag heb ik dit doosje voor mijn lieve mams gemaakt.
Ik had al eerder een doosje voor haar trollbeads gemaakt...
maar die bleek in elkaar te zakken door het gewicht.
Daarom heb ik er nu voor gekozen een houten doosje te decoreren!
Om de digi tekst freebie te downloaden klik je HIER!
***
I made this box for my sweet mom as a mother's day gift.
I had made her a box for her trollbeads before...
but that collapsed by the weight of the beads in it.
So this time I've chosen to decorate a wooden box!
To download the digi tekst freebie just click HERE!

Materials:

Wooden Box from Xenos.
Papers: Bo Bunny - Santorini Ornament.
Embelishments: EurolanD - Rhinestones.
Xenos - Organza Ribbon.
So Low - Paper Flowers.
Big Bazaar - Big Roses.
Heart Shaped Eyelet from stash.
Tools: Gluegun.
QuicKutz - Silhouette (original)
Mireille - Round corner punch.
We R Memory Keepers - Crop-a-dile.
Hema - White Gelpen.
handtekening

11 Lovely people left a message!:

Annemiek on 10 mei 2010 om 17:52 zei

Oeps, ik zie nu pas dat ik bovenaan een reactie moet geven van het bericht en niet eronder. Sorry, dan heb ik een paar keer verkeerd gereageerd op je kaarten!!! Maar nogmaals, het doosje is prachtig!!!

chantal on 10 mei 2010 om 18:11 zei

schitterend doosje marit
erg leuk gedaan
liefs chantal

Christy on 10 mei 2010 om 19:24 zei

SOOOO beautiful :) :)

Hetty on 10 mei 2010 om 19:38 zei

Wat een super gaaf dooeje en wat
zal je moeder daar blij mee zijn
geweest

CraftCrave on 10 mei 2010 om 23:04 zei

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [10 May 02:00pm GMT]. Thanks, Maria

Milnie on 11 mei 2010 om 14:31 zei

wow, wat een gaaf doosje, die moet wel in de smaak gevallen zijn!

liefs

Durvina on 17 mei 2010 om 22:00 zei

Wat gaaf deze doos, en de kaart onder dit berichtje vind ik ook helemaal super

Cheryl on 20 mei 2010 om 19:45 zei

This is gorgeous! I am sure your mother loved it!

Consueel on 21 mei 2010 om 11:33 zei

Heb je weer super gedaan meis...

*Hugs* c.

Christy/Tiddly Inks Digitals on 22 mei 2010 om 19:42 zei

This is a fantastic project. Very nice. :) I love the color blue and red together.

Marion Kuipers-van Eijsden on 23 mei 2010 om 10:23 zei

Wat een geweldige kaart zeg. De kleuren van het DP is super en je inkleuren is geweldig.

Dank je wel voor het delen van die tekst. Ik ben hem gelijk gaan halen.

Ik word graag een volger van je blog hoor.
Dank je wel voor je lieve commentaar op mijn werk.
Groetjes
Marion

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns