dinsdag 27 april 2010

Mothersday Present For My Mum In Law.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on dinsdag, april 27, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Voor mijn Scrapcorner DT werkstuk heb ik dit hangende boekje gemaakt.
Ik heb hem gemaakt met zwart wit foto's van mijn kindertjes.
Zo kan ik dit boekje mooi aan mijn schoonmoeder geven voor moederdag!
De text die ik er op heb gedaan heb ik online gevonden.
Dit boekje en papier van Kaisercraft, bijpassend cardstock
en de ponsen van Martha Stewart zijn verkrijgbaar in de Scrapcorner Shop!
***
For my Scrapcorner DT project I've made this hanging book.
I've used black and white photos of my children on it.
This way it makes a nice mothersday present for my mum in law!
I found the text that's I've put on it online somewhere.

Materials:

Minibook: Kaisercraft Scrapbook - Beyond The Page.
Papers: Kaisercraft - Gypsy Sisters Collection.
Embelishments: Xenos - Ribbon.
Prima Marketing - Say It In Crystals.
Making Memories - Mini Shimmer Alpha - Aqua Metro.
American Crafts - Thickers - Playroom Felt White.
Making Memories - Rub-ons Wordage - Sweet Memories.
EurolanD - Rhinestones.
Tools: Gluegun.
Martha Stewart - Garden Trellis border punch.
handtekening

3 Lovely people left a message!:

Annemiek on 27 april 2010 om 22:33 zei

Dit is wel heel erg leuk zeg, gaaf moederdagkado! Je kaarten zijn ook weer heel mooi en super gekleurd!

Groetjes, Annemiek

Consueel on 28 april 2010 om 15:49 zei

Dat ziet er erg leuk uit meis...

*Hugs* C.

Christy on 28 april 2010 om 16:00 zei

How awesome...she'll LOVE it!

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns