dinsdag 16 maart 2010

Gorjuss Thank You Card & FREEBIE!

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on dinsdag, maart 16, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
De tweede SOL van de feestweek is een erg leuke schets.
Ik heb enorm veel plezier gehad met het maken van deze kaart!
Het is een schets die veel ruimte laat voor eigen inbreng
maar ik heb me lekker dicht bij de orginele schets gehouden!
Om de digi tekst freebie te downloaden klik je HIER!
***
The 2nd SOL of the partyweek really is a fun sketch.
I've had so much fun making this card!
It's a sketch that leaves much room for personal imput
but I kept my card really close to the original sketch!
To download the digi tekst freebie just click HERE!

Challenges:

Kaartenmakers Yahoo Group - Feestweek SOL #2.

Materials:

Image: Gorjuss.
Colouring Medium: Copic Ciao Markers -
R00,YR00,R32,100,W-5,C-3,Y08,YR31,Y21,E50.
Papers: Scraps Paper from stash.
TellSell - Scrapbooking Memories.
Embelishments: Making Memories - Brads.
Kaiser Scrapbook - Rhinestones.
Tools: CollAll - 3D Glitter Gel.
handtekening

5 Lovely people left a message!:

Unknown on 16 maart 2010 om 21:11 zei

Wat een gaaf en hipkaartje geworden,Marit heel mooi.
gr,lean.

chantal on 16 maart 2010 om 22:18 zei

schitterend kaartje marit
heel erg leuk gedaan
liefs chantal

loz on 17 maart 2010 om 04:49 zei

Soo beautiful Marit. You rocked the sketch..Loz

Erna Logtenberg on 17 maart 2010 om 09:44 zei

leuk geworden zeg!

Consueel on 24 maart 2010 om 12:41 zei

Deze is weer super mooi....

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns