zaterdag 13 februari 2010

HAPPY BIRTHDAY CONSUELA!!!

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on zaterdag, februari 13, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Langs deze weg wil ik
mijn aller beste vriendinnetje Consuela
feliciteren met haar verjaardag!!!
Lieve Consuela, Bedankt voor alles
wat je in al die jaren voor me gedaan hebt
en dat je me scrap verslaafd hebt gemaakt!!! ;)
Je bent mijn aller beste vriendinnetje
en ik hou enorm van je!
Ik wens jou en je mannetje,
Opa Wim en Oma Petra een fijne dag en zie je vanmiddag!
Hele dikke kus, van mij en mijn gezinnetje!
***
With this post I want to congratulate
my verry best friend Consuela
with her birthday!!!
Dear Consuela, Thanks for everything
you have done for me in all those years
and for invecting me with the scrap virus!!! ;)
You are my all time best friend
and I love you to pieces!
I wish you and your hubby,
Grandpa Wim and Grandma Petra
a great day and I will see you this afternoon!
Big fat kiss, from me and my family!
handtekening

9 Lovely people left a message!:

Creatieve handgemaakte kaarten on 13 februari 2010 om 11:24 zei

Wat leuk!

Ook gefeliciteerd van mij Consuela

Consueel on 13 februari 2010 om 11:26 zei

hahahah zit ik bijna hier te janken mutsefluts...
hihihih...
Heel lief en ik heb in een stuip gelegen toen ik je gedichtje las...

Mijn taart staat op mijn bloggie heb hem net gepost meis...

*Hugs* C.

Annemiek on 13 februari 2010 om 11:41 zei

Ik vind het superlief dat je zo'n oproep voor Consuela hebt gedaan. Ik heb dan ook gereageerd en hoop dat er nog heel veel anderen zullen volgen...
Ik stuur je over de rest even een privémail, ok?

Groetjes, Annemiek

Ria on 13 februari 2010 om 11:54 zei

Hoi Marit,
Wat heb je dat leuk gedaan voor je vriendin.
Natuurlijk heb ik daar dan een berichtje achter gelaten. Aardig van jou dat je dan anderen een Digistamp geeft.
Mag ik dan vragen om Birthday Celebrations en de Buddy's. Dat ziet er echt hartstikke leuk uit.
Ik stuur je zelf dan even een emailtje nog.
Groetjes, Ria

Scrapcorner on 13 februari 2010 om 12:04 zei

Ha die marit,
consuela heb ik gefeliciteerd hoor.
Ik vind de buddy stempel en bea de bee errug leuk.
Groetjes Ageeth
info@scrapcorner.nl

Ingrid on 13 februari 2010 om 13:05 zei

Hoi Marit,

Ik heb gedaan wat je vroeg.
Ik vind het een erg leuk initiatief, en ook zonder cadeautje had ik dit gedaan.
Ook jij van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vriendinnetje.
Ik heb 2 leuke digi-stempeltjes uitgezocht.
Ze zijn trouwens allemaal erg mooi.
Ik zou graag het bijtje met de bloem ontvangen en de zomaar roses stamp.

Liefs Ingrid

sylvia on 13 februari 2010 om 13:30 zei

Hoi Marit,

Ik heb een felicitatie bij je vriendinnetje achtergelaten, en ik heb jou inmiddels een mailtje gestuurd:).
Je maakt prachtige kaarten, geweldig!

groetjes Sylvia

Allet on 13 februari 2010 om 14:59 zei

Marit wat een lief idee van je om je vriendin Consuela zo te feliciteren.
Ik stuur je verder privé een mailtje hierover.

Inge Stoel zei

Marit, jij ook een beetje gefeliciteerd met je vriendinnetje! Wat heerlijk, dat je dit voor haar gedaan hebt, jullie dag kan niet meer stuk!

Je krijgt een mailtje van mij.

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns