maandag 15 februari 2010

DT Member @ Scrapcorner!!!

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on maandag, februari 15, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Jippie... vandaag is het bekend gemaakt...
dus nu kan ik het jullie ook allemaal vertellen! ;)
Ik ben uitgekozen voor het Design Team van Scrapcorner.
Ik ben zooo trots!!!

Ik wist het natuurlijk al effies...
maar ik wilde de verassing niet verklappen!
En (hoe is het mogelijk) ik heb mijn mond kunnen houden!
Ik heb er enorm veel zin in en kan niet wachten om aan de slag te gaan!
Dus hou de scrapcorner blog (en natuurlijk de mijne) goed in de gaten...
want daar zal snel meer van mij en de andere DT leden op verschijnen.
***
Jihaw... today it was anounced...
so I can tell you guys about it too! ;)
I've been chosen for the Scrapcorner Design Team.
I am sooo proud!!!

Offcourse I knew about it a while ago...
but I did not want to spoil the surprise!
And (I don't know how) but I kept my mouth shut until now!
I am so exited and can't hardly wait until I can get started!
So keep a look out at the scrapcorner blog (and offcourse mine to)...
because there will be more to see from the DT members and myself there soon.
handtekening

10 Lovely people left a message!:

Jeanet van der Lee on 15 februari 2010 om 15:10 zei

Gefeliciteerd zeg! Veel plezier in het DT.

Ageeth on 15 februari 2010 om 16:29 zei

Hoi Marit, Je ben nu een terecht lid van het designteam hoor van scrapcorner. je maakt prachtige dingen. En heb je het nieuwe papier al gezien wat ik net heb toegevoegd. Om te smullen. Devonshire van kaisercraft.
Groetjes Ageeth

Consueel on 15 februari 2010 om 18:41 zei

Gefeliciteerd meis...

*Hugs* C.

Milnie on 15 februari 2010 om 20:01 zei

Heerlijk he, het nieuws mogen delen?! Ik heb er ook reuze zin in!

liefs

Unknown on 15 februari 2010 om 20:02 zei

Hoi Marit,gefeliciteerd met je dt member schap heel veel plezier.
gr,Lean.

blogvanco on 15 februari 2010 om 21:09 zei

Hoi Marit, jij ook van harte gefeliciteerd !
Leuk hè?

Unknown on 16 februari 2010 om 06:42 zei

Hallo Marit van harte met je leuk he collega

Liefs nellie

Miranda on 16 februari 2010 om 09:49 zei

Hey wat goed zeg!!!
Gefeliciteerd!!!!

Erna Logtenberg on 16 februari 2010 om 11:30 zei

Gefeliciteerd joh!! Hartstikke leuk!!!!

Annemiek on 16 februari 2010 om 12:56 zei

Wauw, dat is leuk nieuws! Van harte hoor en ikzal ook gauw eens op het blog gaan kijken.

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns