maandag 9 september 2013

"My Angel" AB-Crystal Necklace.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on maandag, september 09, 2013
Hallo allemaal,
De vakantie periode is achter de rug en de kinderen zijn weer naar school.
Het is dus echt weer tijd om in de knutsel modus terug te komen!
Ik heb nog aardig wat projecten klaar liggen die ik aan jullie wil tonen.
Want hoewel ik de vakantie echt wel rust genomen heb en van mijn gezin heb genoten,
Heb ik hier en daar toch eindelijk wat projecten die ik lang geleden begonnen was af gemaakt!
Buiten dat heb ik de afgelopen maand regelmatig contact gehad met... China!
Maar wat daar voor spannends uit voort gaat komen horen jullie later deze week! ;)
Vandaag wil ik jullie een sieraad laten zien dat ik gemaakt heb.
Dit sieraad heeft de lengte van 80cm en is gemaakt met AB Crystal Glaskralen.
Het heeft als hanger een engeltje dat ik van dezelfde kralen en metalen vleugeltjes heb gemaakt.
Door de lengte van de ketting is het leuk als zomer sieraad, 
maar kan het ook heel makkelijk over een dikke trui straks als het kouder wordt!
***
Hello everybody,
The vacation season is over and the kids are back in school again.
So it's time to get back into the crafting mode and start crafting again!
I still have several projects waiting for me to show you guys.
Because even though I have really taken soms time off and enjoyed with my family,
I actually finally finished some projects I started long ago!
I also had contact with China regularly in the last month...!
But I will be filling you all in on the exited news about that one later this week! ;)
Totdat I want to show you all a jewelry piece I made.
This piece has a length of 80cm (apr. 16") and is made with AB Crystal Glassbeads.
It has an angel pendant I made from the same beads as the necklace and  metal angel wings.
Because of the length of the necklace it can be a fun summer piece,
But it woud also fit nicely over a warm sweater when it gets colder outside!

Materials:
 
Beads: So Low - AB Crystal Glassbeads.
Metals: So Low - 2" eyepins & Lobster Clasp.
Etsy's Discount Charms - Silver 0.5x2.5mm Curb Link Chain.
Etsy's Discount Charms - Beadcaps & Jumprings.
Tiny faux pearl and crystal bead from stash.
Sayila - Angel Wings.
Tools: Roundnose & Flatback Pliers.
handtekening

0 Lovely people left a message!:

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns