vrijdag 28 juni 2013

Faux Vintage Daubed Lettering Door Sign.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on vrijdag, juni 28, 2013
Hallo Allemaal,
Hier ben ik met iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn!
Ik heb deze keer namelijk een naambordje voor bij ons nieuwe huis buiten gemaakt.
Ik vond bij de Big Bazaar een dienblad van 60x20 cm.
En had meteen het idee om daar met verf en sjablonen tekst op te tamponneren.
Ik heb de namen allemaal in verschillende fonts uitgeprint en uitgesneden.
Daarna heb ik met acrylverf de letters gekleurd.
Ik vind het zelf erg gaaf geworden en ben benieuwd wat jullie vinden!?
***
Hello Everybody,
Here I am with something differend than what you are used of from me!
This time I've made a name sign for outside our new home.
I found this 60x20 cm serving tray at Big Bazaar.
And I emediately thought this would be cool with some white lettering on it.
I've printed and cut out all the names in several fonts.
And then coloured the letters with white acrylic paint.
I think this turned out really awesome, but what do you all think!?


Materials:

Colouring Medium: White Acrylic Paint by van Eyck.
Tools: Craft knife for cutting the lettering.
Sponge dauber for daubing the lettering.
Painters tape.
handtekening

2 Lovely people left a message!:

Adriana on 29 juni 2013 om 21:13 zei

Wat een leuk idee en zooo mooi gedaan!

Nicole on 12 juli 2013 om 17:02 zei

Super leuk idee! Dit ga ik onthouden! :) Groetjes Nicole

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns